3

واگذاری زمین به ایرانی‌ها در جزیره ابوموسی بدون اعمال شرط فرم ج سبز

  • کد خبر : 381690
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به متقاضیان خبر داد و گفت: این واگذاری بدون در نظر گرفتن فرم ج سبز عملیاتی می‌شود.

واگذاری زمین به ایرانی‌ها در جزیره ابوموسی بدون اعمال شرط فرم ج سبز

به گزارش خبرگزاری افق، ارسلان مالکی در نشست خبری حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم ۴ میلیون مسکن را طی ۴ سال بسازیم نیازمند فراهم آوردن زیرساخت ارتباط بین بخش خصوصی و دولت هستیم اظهار کرد: با وجود آنکه حدود ۷ هزار شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور داریم اما کمتر از یک درصد این شرکت‌ها به حوزه ساخت و ساز و ساختمان وارد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کم‌کاری‌های گذشته با انباشت تقاضا در بازار مسکن مواجه هستیم افزود: یکی از شاخصه‌های پروژه‌های ساخت و ساز مسکن قیمت تمام شده است با توجه به این مسئله باید بتوانیم با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، تولید را ارزان‌سازی کنیم.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با رد ادعای تامین زمین فاقد ارزش برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: هر چه زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی بوده را به این طرح اختصاص داده‌ایم و در برخی از شهرها ناچار شدیم کمبود زمین را از طریق الحاق برطرف کنیم.

مالکی همچنین در رابطه با واگذاری زمین به مردم در جزیره ابوموسی تصریح کرد: در این زمینه به هر ایرانی که متقاضی سکونت در جزیره ابوموسی باشد یک قطعه زمین واگذار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=381690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر