2

قول مهمی که وزیر علوم درباره دانشجویان داد

  • کد خبر : 382711
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۸

وزیر علوم گفت: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان و جگرگوشه‌های مردم باشیم تا آنها بتوانند در کمال امنیت و آرامش فعالیت‌های علمی،تحقیقاتی، فرهنگی و ورزشی خود را دنبال کنند.

محمدعلی زلفی‌گل به میزان آمادگی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه اواخر خرداد امسال با پیگیری هایی که انجام شد اعتبار مناسبی برای تغییر و تحهیز در اختیار دانشگاه ها قرار دادیم و از آنها خواستیم از فرصت تعطیلات تابستان برای بازسازی امکانات رفاهی، تجهیزاتی و بازسازی خوابگاه ها استفاده کنند، تا برای آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشیم.

وزیر علوم با بیان اینکه مردم فرزندان خودشان را در دانشگاه ها به امانت می گذارند، گفت: قول می‌دهم امانتدار امینی برای دانشجویان و جگرگوشه‌های مردم باشیم تا آنها بتوانند در کمال امنیت و آرامش فعالیت‌های علمی،تحقیقاتی، فرهنگی و ورزشی خود را دنبال کرده و از دوران دانشجویی خود نهایت استفاده را ببرند.

زلفی گل همچنین تاکید کرد: خدا را شاکر هستم جامعه دانشگاهی ما فهیم و فرهیخته هستند و ما به وجودشان افتخار می کنیم و چون از سطح فهم و درک بالایی برخوردارند و از این جهت جای نگرانی برای ما وجود ندارد.

وزیر علوم در پایان یادآور شد: گاهی هجمه هایی از بیرون به اساتید و دانشجویان وارد می شود که خوشبختانه جامعه دانشگاهی خیلی زود این هجمه ها را تشخیص می دهد. امیدواریم امسال شاهد حضور پرشور نشاط دانشجویان در دانشگاه ها باشیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر