2

مانوئل ژوزه:برای خوشحالی تماشاگران باید تلاش کنیم

  • کد خبر : 38331
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۲

از بازیکنان می‌خواهم با انگیزه کار خود را دنبال و چیز جدیدی را ارائه کنند. آنها باید یک شخصیت جدید برای خودشان ارائه دهند

افق نیوز:(ofoghnews.ir) مانوئل ژوزه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار فردا برابر صبا در مورد عدم نتیجه گیری پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی و نگرانی هواداران گفت: نمی‌خواهم مسائل گذشته را دوباره توضیح دهم. در بازی آخر به نتیجه مساوی رسیدیم، یک شانس داشتیم، داور گل دوم را برای حریف نگرفت و در بقیه موارد ما با بدشانسی روبه‌رو شدیم. بازیکنمان مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: در ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم ۷ شانس گل داشتیم و در کل مسابقه ۹ موقعیت گل داشتیم که تنها یک بار توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. در گلزنی ضعیف عمل کردیم اما در بحث دفاعی خیلی خوب شدیم و یک اشتباه هم نداشتیم. اصولا وقتی این طور عمل می‌کنیم باید پیروز شویم اما ما نبردیم.

ژوزه تاکید کرد: باید دیدار مقابل صبا را ببریم. تماشاگران نگران هستند و این نگرانی را ما هم داریم. دیگر نمی‌خواهیم امتیاز از دست بدهیم. باید در این دیدار هم مثل دیدار برابر گهر در خط دفاعی خوب عمل کنیم، فوتبال بهتر و با نظم تری را ارائه کنیم و قوی‌تر باشیم. بازیکنان زیادی را در ابتدای فصل گرفتیم و هماهنگی میان این نفرات سخت است. مشکلی است که داریم اما فردا تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با دورندگی ۳ امتیاز را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: برای خوشحالی تماشاگران باید تلاش کنیم. تماشاگران هم باید صبر داشته باشند. در یک ماه نمی‌توان تیم را جمع و جور کرد. تیم ما پیشرفت می‌کند و در ادامه نتایج بهتری کسب خواهیم کرد. از بازیکنان می‌خواهم با انگیزه کار خود را دنبال و چیز جدیدی را ارائه کنند. آنها باید یک شخصیت جدید برای خودشان ارائه دهند. برای این کارها تلاش می‌کنیم اما بعضی وقت‌ها به شانس هم نیاز داریم.

ژوزه در پاسخ به این سؤال که تنها دو دیدار تا دربی حساس تهران باقی مانده و تا چه زمانی باید صبر کرد خاطرنشان کرد: باید تا آن مسابقه پیشرفت کنیم. لیگ قرار است به دلیل بازی‌های دوستانه تیم ملی تعطیل شود. من نمی‌دانم چند تن از بازیکنان ما به اردو دعوت می‌شوند. این تعطیلی برای تیم ما خوب نیست و بهتر بود که بازی‌ها را ادامه می‌دادیم. بقیه تیم‌ها همین وضعیت را دارند.

وی افزود: دربی مثل بقیه بازی‌ها ۳ امتیاز دارد اما یک مسابقه مخصوص است. ما باید تا آن دیدار به شرایط بهتری دست یابیم چرا که بازی مخصوصی برای تماشاگر‌ها است. من ده‌ها دربی را تجربه کردم و می‌دانم همه بازیکنان می‌خواهند در دربی بازی کنند و همه تماشاگران هم در این بازی برد می‌خواهند. امیدوارم تا دربی بهتر شویم.

ژوزه در پاسخ به این سؤال که آیا به شناخت کافی از نفرات تیمش دست یافته و اینکه با توجه به اشتباهات گردان در بازی با گهر آیا او باز هم به طور ثابت به میدان می‌رود تاکید کرد: من این دو سؤال را می‌خواهم با هم جواب بدهم. ما در خط هافبک دفاعی مشکل داریم. می‌خواهیم از مهرداد پولادی در این پست استفاده ‌کنیم. مهرداد بازیکنی است که جاگیری‌های خوبی دارد و از روحیه جنگندگی بهره می‌برد.

وی گفت: پرسپولیس فصل گذشته ۵۸ گل خورد و اصلا نمی‌توان به این موضوع فکر هم کرد. بازیکنانی که ما با قرارداد دارند فکر می‌کنم حرفه‌ای هستند و خیلی بهتر عمل خواهند کرد. در مورد دروازه بان هم ما در ابتدا شهاب را داشتیم و در کنار او دو گلر دیگر نیز حضور داشتند. باید یک دروازه بان دیگر نیز جذب می‌کردیم که نیلسون را با مسئولیت خودم آوردیم. او تنها بازیکنی است که من گفتم او را جذب کنند. نیلسون دروازه بان با تجربه‌ای است و آمده که کیفیت تیم را بالا ببرد.

ژوزه در مورد مصدومیت سوسا اظهار داشت: نمی‌دانم سوسا چه زمانی می‌تواند برگردد. در مورد وضعیت او شبهه‌هایی وجود دارد. شرایط مصدومیت‌اش خیلی بهتر شده اما زمان دقیق بازگشت او را نمی‌دانیم. پستی که سوسا در آن بازی می‌کند پست مهمی است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس خیلی راحت کارت می‌گیرند گفت: این مسئله به فشار مسابقه بر می‌گردد. بازیکنان روحیه‌ای برای برد می‌خواهند. فوتبال ایران را که دیدم متوجه شدم بازیکنان خیلی فیزیکی کار می‌کنند. فشار روی بازیکنان زیاد است و این مسئله باعث می‌شود بیشتر کارت دریافت کنند.

وی در مورد مشکلات پرسپولیس در خط میانی گفت: در هافبک دفاعی مشکل داریم اما در هافبک نفوذی بازیکن به حد کافی داریم. سوسا هم متاسفانه مصدوم شد و این مشکل بیشتری را برای ما ایجاد کرد.

ژوزه در مورد اینکه تیم ملی ۲۷ مرداد از اردو به ایران باز می‌گردد و تیمش ۲۸ مرداد باید به میدان برود عنوان کرد: این خبر بدی بود که من از آن اطلاعی نداشتم. نمی‌دانستم تیم ملی قرار است بیست و هفتم به ایران برگردد و ما باید بیست و هشتم به میدان برویم. باید بازی ما را عقب بیندازند تا زمان برای ریکاوری داشته باشیم. بازیکنانی که از مسافرت باز می‌گردند برای اینکه آماده مسابقه شوند باید ریکاوری کنند. با این فاصله کم اصلا مفهومی ندارد و باید بازی‌ها را عقب بیندازند. این حق باشگاه است و ۴،۵ روزی باید به ما فرصت داده شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=38331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر