3

ژوزه مورینیو مربی رئال مادرید لقب « تک » را برای خودش انتخاب کرد

  • کد خبر : 39023
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۰

ژوزه مورینیو که قراردادش را تا سال دو هزار و شانزده با رئال مادرید تمدید کرده است، زمانی که در چلسی انگلیس مربیگری می کرد « آقای خاص » لقب گرفت.

ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید که به « آقای خاص » مشهور است، روز سه شنبه لقب « تک » را به علت قهرمانی در سه لیگ مهم جهان برای خودش انتخاب کرد.
ژوزه مورینیو در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی پرتغال گفت:‌ « من تنها مربی هستم که در سه لیگ برتر جهان به قهرمانی رسیده ام ».
مورینیو افزود: « در هر حال بدون توجه به اینکه این خوشایند کسی است یا نه و نشان دهنده شایستگی من است یا نه، افراد می توانند تا زمانی که مربی دیگری چنین افتخاری را کسب نکرده است، به جای آقای خاص مرا آقای تک صدا کنند ».
ژوزه مورینیو که قراردادش را تا سال دو هزار و شانزده با رئال مادرید تمدید کرده است، زمانی که در چلسی انگلیس مربیگری می کرد « آقای خاص » لقب گرفت.
مورینیو که در دومین فصل حضور خود در لا لیگا، رئال مادرید را به قهرمانی رساند، از جمله معدود مربیانی است که در لیگ های چهار کشور مختلف به قهرمانی رسیده است ( پرتغال، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا ).
مورینیو که هرگز به صورت حرفه ای فوتبال بازی نکرده است، سال دو هزار و ده از اینتر میلان به رئال مادرید پیوست.
این مربی قصد دارد رئال مادرید را در رقابت های اروپایی به اوج برگرداند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لیسبون، ژوزه مورینیو همچنین تنها مربی است که با دو تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپایی به قهرمانی رسیده است ( پورتو سال دو هزار و چهار و اینتر میلان سال دو هزار و ده ).
افتخارات مورینیو با تیم های پورتو ( قهرمان پرتغال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ )، چلسی ( لیگ برتر ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ ) و اینتر میلان ( قهرمان سری ‌آ‌ ایتالیا در ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ ).

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر