2

رقص برهنه زنان اشرف در برابرمسعود رجوی و طلاق های اجباری

  • کد خبر : 3954
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳

عضو سابق شورای رهبری منافقین در دیدار با دختر بنی صدر که زمانی همسر رجوی بوده است، گوشه ای از جنایات وی علیه زنان این گروهک را افشا کرد. به گزارش  کیهان، بتول سلطانی در این دیدار گفت: «مسعود رجوی بعد از دادن هژمونی به زنان و برکناری مردان در سطح کل شورای رهبری و […]

عضو سابق شورای رهبری منافقین در دیدار با دختر بنی صدر که زمانی همسر رجوی بوده است، گوشه ای از جنایات وی علیه زنان این گروهک را افشا کرد.

به گزارش  کیهان، بتول سلطانی در این دیدار گفت: «مسعود رجوی بعد از دادن هژمونی به زنان و برکناری مردان در سطح کل شورای رهبری و تصمیم گیری های سازمان به مرور و بعد از طلاق های اجباری در این سازمان اقدام به راه انداختن «حوض» و «رقص رهایی» که رقص برهنه اعضای زن شورای رهبری در حضور وی می باشد، پرداخت. خانم سلطانی برای خانم فیروزه بنی صدر تشریح کرد که مسعود رجوی حتی به تجاوز جنسی به زنان در سطوح بالای فرماندهی و لایه اول زنان شورای رهبری بعد از مریم و ادامه دادن این روند با سایر زنان پرداخته است.»

گفتنی است رجوی پس از فرار فضاحت بار به همراه بنی صدر، در اقدامی فریبکارانه با فیروزه بنی صدر ازدواج کرد. و با غروری احمقانه اعلام کرد که مهریه این ازدواج استقلال و آزادی ایران است!! اما چندی بعد رجوی راهی عراق شد و رسما به صورت مزدور در اختیار صدام قرار گرفت و به عنوان بخشی از ابواب جمعی ارتش عراق به جنایت آشکار علیه هموطنان خود دست زد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3954

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر