1

مانوئل ژوزه :امیدوارم در بازی فردا از اشتباه حریف ‌مان بهره ببریم

  • کد خبر : 39584
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲

من پیش از این نیز در دربی های مختلف شرایط سختی داشتم اما بیشتر دربی‌ها را بردم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : رابطه بهتر مربی با بازیکنان در بازی زیاد دخالتی ندارد چرا که بازیکنان خودشان بازی می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ما ، مانوئل ژوزه در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت : در دربی معمولا بازیکنان تاکتیکی حضور دارند و حتی جزئیات کوچک نیز باعث می‌ شود یک تیم پیروز شود.
وی افزود : ما گروهی هستیم که در حال پیشرفتیم اما تاکنون نتایج خوبی را کسب نکرده ‌ایم ، امیدوارم در بازی فردا از اشتباه حریف ‌مان بهره ببریم و شانس هم با ما یار باشد .
سرمربی تیم پرسپولیس گفت : به هر حال فردا با آرامش به میدان می‌ رویم تا در بازی پیروز شویم.
ژوزه در پاسخ به این سوال که آیا در دربی‌هایی که در تیم ‌های مختلف حضور داشته شرایطی مثل وضعیت کنونی پرسپولیس را تجربه کرده است یا خیر گفت: بازی معلوم نمی شود و نتایج قبل کنار گذاشته می شود و من پیش از این نیز در دربی های مختلف شرایط سختی داشتم اما بیشتر دربی‌ها را بردم.
وی افزود : عربستان ۵ تیم بزرگ دارد که من هیچ دربی را در این کشور نباختم و در مصر نیز یک بار شرایط‌مان سخت بود و دربی رفت را باختم اما بازی دوم را بردم.
سرمربی تیم پرسپولیس گفت : من در الاهلی در بیست و چهار دربی حضور داشتم که فقط ۵ بار مساوی کردیم و دو بار باختیم بقیه دربی‌ها را بردم.
وی بابیان ایکه دربی همیشه مهم بوده است افزود : من همیشه در دربی موفق بوده‌ ام اما معلوم نیست که فردا هم موفق باشم یا نه.
وی اضافه کرد : همین بازی‌ها هستند که بازیکنان را در تاریخ باشگاه بزرگ و ماندگار می‌کنند.
ژوزه درباره تغییر در ترکیب پرسپولیس در بازی‌های قبل نیز گفت: این نیز مشکل دیگری است که ما داریم البته من مسئولیت نتایج بازی های بد را قبول می‌کنم از این نتایج فرار و گریه هم نمی‌کنم و به دنبال بهانه نیستم .
وی افزود : در کنفرانس قبلی هم گفتم که این تیم را خودم نبسته ‌ام ، اگر من بودم هیچ وقت تیم را با این تعداد بازیکن نمی ‌بستم.
سرمربی تیم پرسپولیس گفت : ما ۳۰ بازیکن در تیم داریم و کار کردن با این تعداد بازیکن واقعا سخت است .
وی افزود : در هر بازی باید ۱۸ نفر را مشخص کنیم مسلما ۱۲ نفری که انتخاب نمی شوند از دست من ناراحت می‌ شوند که در این شرایط کارمان سخت می‌ شود اما من این کار را قبول کردم.
ژوزه گفت : بازیکنانی که از لیست بیرون می‌مانند خودشان یک تیم می ‌شوند به همین دلیل من نمی‌توانم همیشه یک تعداد بازیکن مشخص را در لیست داشته باشم چرا که ممکن است برخی بازیکنان احساس کنند بین آن‌ها فرق می‌گذارم.
وی افزود : ما در بعضی پست‌ ها ۴ ، ۵ بازیکن داریم اما برای یک پست دیگر تقریبا هیچ بازیکنی نداریم با این شرایط انتخاب از میان ۳۰ بازیکن سخت است .
ژوزه گفت : شاید این بازیکنان راضی نباشند اما تصمیم‌هایی که می‌گیرم تکنیکی و تاکتیکی است و هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم و من روی همه بازیکنان برای کل فصل حساب می‌کنم.
وی افزود : اگر بازی‌های قبلی را می ‌بردیم اعتماد به نفس بازیکنان خیلی بیشتر می ‌شد اما استقلال هم بازی های خوبی نداشته هر چند که در جدول از ما بالاتر بوده است اما اعتماد به نفس آنها نیز در ان حد بالا نیست.
سرمربی تیم پرسپولیس گفت : طبیعی است وقتی دو تیمی که به اعتماد به نفس لازم نرسیده ‌اند ، به مصاف هم می ‌روند عصبی باشند بویژه که در دربی احساس ، حرف اول را می‌زند و این باعث می‌شود مسئولیت و وظایف بازیکنان سخت‌تر شود.
ژوزه درباره سوال خبرنگار دیگری که از داوری بازی فردا پرسید گفت : درباره داوری زیاد بحث نمی‌کنم .
وی افزود : اگر به بازی های قبلی نگاه کنم می‌توانم از داور اشکال بگیرم ، اما داور نیز مثل بازیکنان و مربیان دچار اشتباه می‌شود.
ژوزه گفت : شاید از تلویزیون تصمیم‌گیری راحت‌تر باشد اما در یک بازی بزرگ و یک ورزشگاه پر از تماشاگر تصمیم‌گیری در آن واحد سخت است.
وی افزود : من به داور اعتماد کامل دارم و نگران این مسئله نیستم بلکه نگران کار خودم هستم و امیدوارم داور قضاوت خوبی در این بازی داشته باشد و در پایان بازی ما اعتراضی به او نداشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر