2

بستر کار برای حمایت از نخبگان در قانون آماده است و باید خلاءهای آن پر شود

  • کد خبر : 40566
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷

تحریم های چند دهه ی اخیر امریکا نه تنها خللی در کشور ایجاد نکرده، بلکه موجبات شکوفایی استعدادهای جوانان را فراهم آورده و بسیاری از نشدنی ها را شدنی کرده است

افق(ofoghnews.ir): رییس کمیسیون امنیت ملی در خصوص نحوه حمایت مجلس از نخبگان گفت: بستر کار برای حمایت از نخبگان در قانون آماده است و باید خلاءهای آن پر شود.

علاءالدین بروجردی، روز گذشته، در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در سومین نمایشگاه ملی علم تا عمل ابراز داشت: کیفیت طرح های ارائه شده در استان قم بسیار مطلوب و ارزشمند است.

وی با اشاره به رهنمود امام خمینی (ره) در خصوص پایه گذاری فرهنگ ارزشمند و انقلابی ” ما می توانیم” افزود: امروز نیز رهبر فرزانه انقلاب با همان صلابت این فرهنگ را تشویق می کند و به همین دلیل، تحریم های چند دهه ی اخیر امریکا نه تنها خللی در کشور ایجاد نکرده، بلکه موجبات شکوفایی استعدادهای جوانان را فراهم آورده و بسیاری از نشدنی ها را شدنی کرده و ما امروز در این نمایشگاه شاهد نمونه هایی از این باور ارزشمند هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی در مجلس، ارائه طرح های نو و ابتکاری از استان های محروم و حتی روستا نشین ها را بسیار ارزشمند و امیدآفرین خواند و تصریح کرد: با توجه به تاثیر استفاده از این طرح ها در تحقق اقتصاد مقاومتی بی تردید مجلس از پیشنهادات ارزشمند، در قالب طرح یا لایحه حمایت خواهد کرد.

وی خواستار مراجعه صاحبان ایده و طرح به کمیسیون‌های تخصصی مجلس شد و افزود: بی شک حضور ایشان در مجلس موجب اطلاع رسانی و انگیزه آفرینی در نمایندگان مجلس می شود تا بتوانند نقش خود را به درستی ایفا کند.

بروجردی در خصوص نوع حمایت مجلس از صاحبان طرح اظهار داشت: بستر کار در قانون برنامه برای حمایت از نخبگان آماده است و باید قوانین مورد نیاز و خلاءهای قانونی پر شود.

وی ادامه داد: قانون این اختیار را به استانها داده که از طرح های دانش بنیان حمایت کند و استانها می توانند در قالب شورای عالی استانها از صاحبان اندیشه حمایت کنند.

رییس کمیسیون امنیت ملی در مجلس، خواستار تعامل بیشتر جهاددانشگاهی با کمیسیون برنامه بودجه به منظور جذب حمایت های مادی شد و از این نهاد انقلابی خواست تا اقدامات اقناعی مناسبی را در این خصوص انجام دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر