2

دولت برای آبادانی بیشتر گردش مدیران را از برنامه های خود می داند

  • کد خبر : 40660
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹

رئیس جمهور توجه خاصی به این استان دارد به همین جهت و برای پیشرفت بیشتر، استاندار اردبیل را تغییر داد تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

افق(ofoghnews.ir): مصطفی محمد نجار ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید اردبیل تصریح کرد: برخی نمایندگان و صاحب نظران استان از تغییر استانداران انتقاد می کنند اما این تغییرات بر اساس برنامه های دولت برای توسعه و پیشرفت استانها است.

وی با بیان اینکه مدیران یک استان همانند یک تیم فوتبال هستند افزود: دولت برای آبادانی بیشتر گردش مدیران را از برنامه های خود می داند که این مدیران همانند بازیکنان یک تیم فوتبال هستند که دولت طبق برنامه ریزی های خود آنها را در مسئولیت های مختلفی قرار داده و برنامه های خود را اجرا می کند.

وی با بیان اینکه دولت برنامه های جدیدی برای استان اردبیل در نظر دارد اضافه کرد: رئیس جمهور توجه خاصی به این استان دارد به همین جهت و برای پیشرفت بیشتر، استاندار اردبیل را تغییر داد تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

محمد نجار با اشاره به نقش پررنگ تعامل و همدلی در توسعه کشور ادامه داد: دولت می خواهد با همدلی کارهای جدیدی در کشور انجام دهد و این به معنای عدم تایید کارهای قبلی دولت نیست بلکه دولت می خواهد در راستای کارهای قبلی خود پروژه های جدیدی اجرا کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور کاملا بومی شده است گفت: رشد اقتصادی کشور در سالهای اخیر سرعت بیشتری گرفته است اما کشورهای دیگری که می خواستند اقتصاد کشور را تحریم کنند امروز با ورشکستگی اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای فشار آوردن به ایران شکست خورده است تصریح کرد: هر چه دشمن بیشتر تلاش کند خلاقیت جوانان کشور رشد کرده و این عمل سبب می شود تحریم ها با شکست مواجه شوند.

محمد نجار از تلاش  بی وقفه دشمنان نظام و انقلاب برای ناامیدی مردم کشور خبر داد و افزود: دشمنان قسم خورده نظام راه ناامید کردن مردم را که همان راه شیطان است در پیش گرفته اند اما مردم با دیدن پیشرفت های علمی، فرهنگی، اقتصادی و … هرگز ناامید نمی شوند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر