2

رجوی ما را مثل برده به سرمایه داران اروپایی می فروشد

  • کد خبر : 4077
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۰۰

برخی عناصر فراری، در کمپ های پناهندگی در اروپا به دام گروهک منافقین می افتند. این طیف به واسطه وضعیت فلاکت باری که در این کمپ ها با آن مواجهند مجبور می شوند در ازای چند یورو در نمایش های مضحک سازمان منافقین حضور پیدا کنند و به انواع مختلف تن به بیگاری دهند. یکی […]

برخی عناصر فراری، در کمپ های پناهندگی در اروپا به دام گروهک منافقین می افتند. این طیف به واسطه وضعیت فلاکت باری که در این کمپ ها با آن مواجهند مجبور می شوند در ازای چند یورو در نمایش های مضحک سازمان منافقین حضور پیدا کنند و به انواع مختلف تن به بیگاری دهند.
یکی از این افراد متواری در «کانون وبلاگ نویسان مستقل ایرانی »گزارشی از سیاه بازی منافقین و بیگاری عناصر فراری را منتشر کرد؛«کمپ پناهندگی در اروپا مثل آفریقای سالهای ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ میلادی شده است. شما یک اتاق مشترک دارید با سه یا چهار و حتی پنج نفر دیگر که هر کس فقط می تواند روی تخت خودش بنشیند یا بخوابد؛ پول کمی دارید که فقط برای خوردن کافی است و نه پوشیدن و تفریح، اعصابتان هم کاملاً به هم ریخته است. تحمل بقیه را به سختی دارید بیرون کمپ برده دارها ایستاده اند از قشرها و سنخ های مختلف اگر زن جوان و زیبایی باشی کسانی هستند که برای برده داری جنسی دنبالتان می آیند و وسوسه می کنند اگر مرد قوی و سرحالی باشی برده دارانی هستند که شما را برای یک روز کار سخت ساختمانی استخدام می کنند آنها بابت ۱۰ تا ۱۱ساعت کار به شما در حدود ۳۰ یورو هم می دهند در حالی که این مزد ۲ ساعت یک کارگر معمولی است. باغداران هم همه را استخدام می کنند برای کار در مزرعه ها و باغها، استخدام که نه، به بردگی می گیرند. من نزدیک به سه سال است در کمپ پناهندگی هستم. جواب منفی هم گرفته ام. همه این مسائل برایم سخت آزاردهنده است اما بیشتر از همه آمدن سالی یک یا دو بار جماعت مسعود رجوی به کمپ مرا آزار می دهد؛ آنها عملاً عده ای از خود ما را وادار به برده گیری بقیه ما می کنند. کسانی از کمپ را پیدا می کنند و پول می دهند که بقیه را به طمع بیندازند. البته که ایرانی ها از آنها دل خوشی ندارند اما سفر مجانی به پاریس و عکس گرفتن با برج ایفل برای ما یک آرزوست؛ خودم را فریب دادم که اشکال ندارد من می روم و پاریس را می بینم. اگر شد در جلسه آنها شرکت نمی کنم که خودش ضرری به آنهاست و اگر نشد مگر بودن من یک نفر چقدر تأثیر دارد، قبول کردم هم من و هم تعداد زیادی آلبانیایی و روس و مغول و حتی سومالیایی و تعدادی هم افغان و ایرانی؛ این جماعت با هر کس مثل خودش حرف می زنند. به یکی می گویند مریم رجوی زن مسلمان است و می خواهد اسلام واقعی پیاده کند به یکی می گویند مریم رجوی دنبال سکولاریته است و برای حقوق همجنس بازها می جنگد به یکی هم می گویند مریم رجوی حضرت مسیح را و پیام او را بشارت می دهد.»
نامبرده با یادآوری نمایش اخیر منافقین در اطراف پاریس می نویسد: «دو نفر از این جماعت آمدند اتاق ما و دوستی هم بود که از این جماعت جدا شده بود. جماعت رجوی گفتند که پاریس جای قشنگی است و شما وقت دارید بگردید و یک محلی هست که می توانید لباس و کفش دست دوم خیلی ارزان بخرید و گفتند و گفتند تا رسیدند به این وسوسه که شما می توانید کنار فلان خیابان زن و دخترهای فاحشه را پیدا کنید و خودشان هم محل دارند خیلی هم ارزان است و حتی دخترهای زیر هجده سال هم پیدا می کنید. این همه ما را عصبانی کرد گفتم اگر این طور است چرا شما در اشرف سکس را ممنوع کرده اید؟ آنها شروع کردند به فحاشی و حرمت مهمان ما را هم نداشتند و سیلی زدند. پشیمان شدم که جواب مثبت داده بودم و خودم را می خواستم سیاهی لشگر نمایش آنها بکنم. دعوا که شد همه عصبانی هستند و حرکات کسی در کنترل نیست تا اینکه پلیس آمد و همه ما را به مرکز پلیس بردند؛ به خاطر تهدید و تهمت آنها پلیس ترسید که اگر ما را آزاد کند دوباره درگیر شویم؛ ماندیم تا دادگاه که خوشبختانه پلیس و قاضی به نفع ما رای دادند.
پایگاه اینترنتی مورد اشاره همچنین تصویر برخی اسناد گروهک منافقین را منتشر کرده و نوشت: «این عکس ها، اوراقی است که در اختیار تیم های گروه رجوی بوده و ملاحظه می کنید تمام کمپ های پناهندگی در هلند دسته بندی شده و دو استان به این تیم سپرده شده که نیرو جمع کنند ظاهراً استان نورد برابانت استان نمونه برای جمع آوری نیرو بوده و تجاربی نیز در حاشیه ذکر شده که شامل دادن گزارش روزانه؛ با هم آمدن و اسم نویسی آدمها برای تشویق و تضمین آمدن آنها؛ تیپ شناسی آدمها و پیدا کردن آدمهایی که بقیه را دور خود جمع می کنند به عنوان سرگروه. تمام این تدابیر و تیم بندی ها برای جذب نیرو و شرکت دادن آنها در سیرک پاریس بوده است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4077

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر