1

تبدیل کمیته سه نفره انتخاباتی اصولگرایان به هیئت اصولگرایی

  • کد خبر : 4090
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۲۳

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد که برای وحدت طیف‌های مختلف اصولگرایی پیش از ورود به مصادیق باید ابتدا بر سر اصول و اهداف مشترک گروه‌ها توافق حاصل شود و تشکل‌ها باید از برخی خواسته‌های خود تنزل کنند. حسین فدایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رویکرد جمعیت ایثارگرایان در […]

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد که برای وحدت طیف‌های مختلف اصولگرایی پیش از ورود به مصادیق باید ابتدا بر سر اصول و اهداف مشترک گروه‌ها توافق حاصل شود و تشکل‌ها باید از برخی خواسته‌های خود تنزل کنند.

حسین فدایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رویکرد جمعیت ایثارگرایان در ده سال اخیر استحکام مناسبات درونی اصولگرایان برای دست یابی وحدت پایدار بوده است تصریح کرد: در این راستا از هر اقدامی حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: احزاب و تشکل های اصولگرا برای وحدت روی اصول، باید از برخی خواسته های خود تنزل کنند.

فدایی درباره تبدیل کمیته سه نفره انتخاباتی اصولگرایان به هیئت اصولگرایی اظهار داشت: سازو کار جدیدی برای حضور گرایشات و سلایق مختلف اصولگرایی طراحی شده است.

دبیر کل جمعیت ایثارگران در رابطه با احتمال توافق با جریان های مختلف اصولگرایی با هدایت چهره هایی چون محمد باقر قالیباف و محسن رضایی اظهار داشت: برای وحدت با طیف های مختلف اصولگرایی باید با هر کسی که در جبهه اصولگرایی نقش داشته و فعالیت می کند روی اصول و اهداف مشترک به توافق برسیم پس از آن وارد مصادیق می شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر