1

افراد میلیونر نسبت به طبقه کارگر بی اعتنا است.

  • کد خبر : 4123
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴

“کامرون نسبت به طبقه کارگر بی اعتنا است” محمد شفیق مدیر اجرایی بنیاد رمضان در انگلیس یک کارشناس سیاسی می‌گوید که نخست وزیر ثروتمند انگلیس با کابینه‎ای متشکل از افراد میلیونر نسبت به طبقه کارگر در این کشور بی اعتنا است. محمد شفیق روز پنجشنبه در گفت‎وگو با پرس‌تی وی اظهار داشت: وی (دیوید کمرون) […]

“کامرون نسبت به طبقه کارگر بی اعتنا است”

محمد شفیق مدیر اجرایی بنیاد رمضان در انگلیس
یک کارشناس سیاسی می‌گوید که نخست وزیر ثروتمند انگلیس با کابینه‎ای متشکل از افراد میلیونر نسبت به طبقه کارگر در این کشور بی اعتنا است.

محمد شفیق روز پنجشنبه در گفت‎وگو با پرس‌تی وی اظهار داشت: وی (دیوید کمرون) و نمایندگان محافظه‎کار پارلمان انگلیس که نسبت به اعتصاب‌ها در این کشور معترض هستند، خود دارای حقوق‌های بازنشستگی بسیار بالایی می‌باشند و این در حالی است که کارگران بخش عمومی در این کشور که به سختی نیز کار می‌کنند، حقوق بازنشستگی بسیار کمی دارند.

بر پایه این گزارش، صدها هزار کارگر بخش عمومی و آموزگار انگلیسی روز پنجشنبه ( ۹ تیر) در اعتراض به تغییرات پیشنهاد شده در رابطه با حقوق بازنشستگی خود، دست به یک اعتصاب یک روزه زدند.

شفیق همچنین با به چالش کشیدن اظهارات کمرون مبنی بر اینکه فراهم کردن حقوق بازنشستگی کارکنان بخش عمومی کار دشواری است، گفت: آمارهای دولتی نشان می‌دهد که هزینه حقوق بازنشستگی نیم درصد کاهش خواهد داشت.

مدیر اجرایی بنیاد رمضان در ادامه، طرح دولت انگلستان برای کاهش دستمزدها در بخش عمومی از یک سو و هزینه میلیون‌ها دلار برای جنگ‌ها در سرتاسر جهان از سوی دیگر را امری متناقض خواند.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد ما برای پرداخت هزینه جنگ‌های مختلف در سرتاسر جهان پول داریم اما برای پرداخت حقوق کارکنان سخت کوش بخش دولتی پولی نداریم.

این تحلیلگر سیاسی در ادامه خاطر نشان کرد: این دولت مصمم است که به طبقه کارگر و کارکنان بخش عمومی که برای دستمزد بسیار کم به سختی کار کرده، از افزایش حقوق بهره مند نبوده و از اشتغال زدایی مداوم رنج می‌برند، حمله کند.

دولت انگلستان قصد دارد سن لازم برای دریافت حقوق کامل بازنشستگی را تا سال ۲۰۲۰ از ۶۵ سال به ۶۶ سال افزایش دهد.

نخست وزیر انگلستان می‌گوید، اعمال این اصلاحات برای جلوگیری از شکست خوردن نظام حقوق بازنشستگی ضروری است.

با وجود این، کارگران انگلیسی اعتقاد دارند که این اصلاحات به معنای این است که آن‎ها باید مدت بیشتری کار کرده و حقوق بازنشستگی کمتری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4123

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر