2

سومین محموله کمک های بشردوستانه هلال احمر ایران به لیبی ارسال می شود

  • کد خبر : 4134
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱

‘محمود مظفر’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل ۴۰ تن اقلام دارویی، لوازم بهداشتی، چادر، پتو و انواع کنسرو به منظور امدادرسانی به آسیب دیدگان و آوارگان لیبیایی است. وی تصریح کرد یک تیم هشت نفره امدادی و درمانی نیز به همراه این محموله برای برقراری چادر […]

‘محمود مظفر’ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل ۴۰ تن اقلام دارویی، لوازم بهداشتی، چادر، پتو و انواع کنسرو به منظور امدادرسانی به آسیب دیدگان و آوارگان لیبیایی است.
وی تصریح کرد یک تیم هشت نفره امدادی و درمانی نیز به همراه این محموله برای برقراری چادر و ارایه کمک های درمانی به بیماران به این منطقه اعزام خواهد شد.
رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر ایران با بیان اینکه این محموله از طریق فرودگاه پیام برای آوارگان لیبایی ارسال می شود، افزود: از آنجا که یکی از وظایف صلیب سرخ جهانی و هلال احمر کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث مختلف است ما نیز به وظیفه خود عمل کرده و به یاری آوارگان لیبیایی شتافته ایم.
وی اظهار داشت: همچنین دو محموله کمک های انسان دوستانه کشورمان شامل کمک های امدادی و درمانی فروردین ماه امسال برای کمک رسانی به آوارگان لیبیایی به مرز تونس و لیبی ارسال شد.
‌هم اکنون ۷۰۰ هزار پناهنده و کارگر در لیبی وجود دارند که شمار زیادی از آن ها به به دلیل تحولات سیاسی اخیر این کشور سوی منطقه صفر مرزی لیبی و تونس در حال حرکت هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر