2

به احتمال فراوان محمد پروین با شاهین بوشهر قرارداد خود را به امضا خواهد رساند.

  • کد خبر : 4155
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برخی از ارقام برای عقد قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها اظهار داشت: به نظرم ارقامی که اکنون اعلام می‌شود بسیار عجیب است و نمی‌دانم باید چه حرفی زد! آیا بازیکنی که برای عقد قرارداد ۸۰۰ میلیون تومان می خواهد می تواند کیفیت لازم را در مسابقات […]

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برخی از ارقام برای عقد قرارداد بازیکنان با باشگاه‌ها اظهار داشت: به نظرم ارقامی که اکنون اعلام می‌شود بسیار عجیب است و نمی‌دانم باید چه حرفی زد! آیا بازیکنی که برای عقد قرارداد ۸۰۰ میلیون تومان می خواهد می تواند کیفیت لازم را در مسابقات داشته باشد؟
وی افزود: با توجه به سوابقی که می‌بینید سقف قرارداد هم اصلا فایده‌ای ندارد. آقایان باید بدانند نیاز به راه‌حل درست و حسابی است تا مشکلی برای فوتبال ما و باشگاه‌ها برای خرج و مخارج پیش نیاید.

پروین تاکید کرد: متاسفانه ناهماهنگی نیز در بین بعضی از باشگاه‌ها وجود دارد که مشخص می‌کند سقف قراردادها راه‌حل مناسبی برای درخواست پول زیاد از سوی برخی از بازیکنان نیست. البته کاری هم نمی‌شود کرد، اگر یک بازیکن پیشنهادی بدهد و یک تیم به دلیل سقف قرارداد آن را قبول نکند فردا با تیم دیگری قرارداد می‌بندد و کار بسیار سخت است.

وی خاطرنشان کرد: با این وضعیت بی‌رویه واقعا نمی‌دانم چه کار باید کرد؟ به نظر من در بحث دروازه‌بانی اگر دروازه‌بان خارجی بیاید قیمت‌‌ها شکسته می‌شود و می‌توان کمی وضعیت را کنترل کرد در غیر این صورت نمی‌دانیم بعدا چه اتفاقی می‌افتد.
پروین در خصوص شرایط محمد پروین گفت: به احتمال فراوان محمد پروین در چند روز آینده با شاهین بوشهر قرارداد خود را به امضا خواهد رساند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص وضعیت فوتبال ملی کشورمان گفت: به نظرم درباره فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال اکنون حرف نزنم بهتر است و فقط آرزوی موفقیت کنم که از این شرایط نزولی خارج شویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر