1

علی مطهری صرفا پروسه تخریب دولت را دنبال می کند

  • کد خبر : 4307
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲

بی شک در بین همه مردم این روزها پر واضح است که تنها نماینده ای که عمده تمرکزش را برای جمع آوری امضاء علیه دولتمردان گذاشته است، شخصی است که صرفا بخاطر انتسابش به یک عالم بصیر و بزرگ، در انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی مورد توجه و عنایت مردم قرار گرفت. افق – بی […]

بی شک در بین همه مردم این روزها پر واضح است که تنها نماینده ای که عمده تمرکزش را برای جمع آوری امضاء علیه دولتمردان گذاشته است، شخصی است که صرفا بخاطر انتسابش به یک عالم بصیر و بزرگ، در انتخابات هشتم مجلس شورای اسلامی مورد توجه و عنایت مردم قرار گرفت.

افق – بی باک:علی مطهری از بدو ورد به خانه ملت کمتر هفته ای را بدون حاشیه گذراند. از فحش و ناسزاهای رکیک وی به دیگر نماینده مردم تهران گرفته تا سخنرانی و اقدامات پشت پرده اش علیه دولت. این در حالی است که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای بارها از خدمات و تلاشهای چشمگیر دولت خدمتگزار تقدیر و تمجید نموده اند.

امروزه نه تنها برای همه نمایندگان و نخبگان سیاسی آشکار شده است که آقای مطهری به جای پیگیری مطالبات مردم حوزه انتخابیه اش و رفع مشکلات آنها، صرفا پروسه تخریب دولت را دنبال می کند بلکه مردم عادی نیز این موضوع را به روشنی دریافته اند که نظر سنجی سایت بی باک خود موید این موضوع می باشد.

آقای مطهری در حالی دم از قانون گریزی دولت می زند که چشم خود را بر قانون گریزیهای متعدد خود و سایر دوستانشان در مجلس شورای اسلامی بسته است.

این تناقضات و سیاسی کاریها تا حدی برای مجلس مایه ننگ و آبروریزی بوده است که حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نسبت به آن واکنش نشان داده و اظهار داشت: بهتر است نمایندگان به جای رئیس جمهور از خودشان سؤال کنند که چرا طرح نظارت مجلس بر نمایندگان را یک سال در کمیسیون‌های مجلس سرگردان کردند اگر دیگران اشتباه می‌کند و مجلس بنابه به وظیفه قانونی‌اش نسبت به اشتباه دیگران هشدار می‌دهد چه کسی باید اشتباهات مجلس را رصد کند.

ملک محمدی همچنین از نمایندگان خواست به جای طرح سؤال از رئیس جمهور طرح نظارت مجلس بر نمایندگان را بررسی و تصویب کنند.

البته دوستان مجلسی مخلص و خدمتگزاران واقعی مردم نباید زیاد هم نگران این موضوع باشند چونکه اسفندماه نزدیک است و آقای علی مطهری و دوستانشان برای یکبار هم که شده ، مجبورند تا برای جلب آرای مردم در بین آنها حاضر شوند و گزارشی از عملکرد دوره چهارساله خود را ارائه دهند که به قطع اگر آقای مطهری قصد صداقت داشته باشند تنها به جمع آوری امضائاتشان برای تخریب دولت می توانند اشاره کنند و تخریب دولت هم نه تنها برای مردم نان و آب نمی شود بلکه درست برخلاف این امر، مشکلات و موانع زیادی را در راه رشد و آبادانی کشور ایجاد می کند. لذا ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی روز استیضاح جناب آقای مطهری و سایر دوستانشان خواهد بود که لابد برای آنها چاره ای جز فرار از خشم و انزجار اقشار مستضعف و محروم جامعه نسبت به خود را ندارند و همچون عموم کاندیدای اصلاح طلب، صرفا در برخی مناطق شمال تهران و در بین اشراف و گروهای معاند نظام به سخنرانی خواهند پرداخت.

البته علی مطهری در فتنه ۸۸ بارها با عملکرد ناصواب و عدم بصیرتش موجبات خشنودی دشمنان نظام و انقلاب را فراهم کرده بود.

بعنوان نمونه در شرایطی که وحدت و انسجام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۸۸ و حضور ده‌ها میلیونی آن‌ها موجب سردرگمی رسانه‌های غربی و ضدانقلاب شده و سایت‌های ضدانقلاب رسماً به شکست تاریخی خود بواسطه حضور آگاهانه و معنادار ملت ایران اعتراف می‌کنند، مصاحبه کذایی علی مطهری با سایت خبرآنلاین با استقبال روزنامه آمریکایی “لس آنجلس تایمز ” مواجه شد.

لس آنجلس تایمز در آن ایام با درج عکس و مصاحبه علی مطهری این گونه تیتر زد: “ایران: یک روز بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک رقیب محافظه کار احمدی نژاد آتش گشود. ”

لس آنجلس تایمز در انعکاس این مصاحبه علی مطهری چنین نوشته است: “اگر محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری ایران فکر می‌کرد دولت او بعد از راهپیمایی و در هم شکستن اعتراضات مخالفان، توانسته جان سالم به در ببرد، او روز جمعه یک بیدارباش سفت و سخت دریافت کرد. علی مطهری نماینده مجلس و یکی از محافظه کاران مهم رقیب احمدی نژاد هشدار داد که ایران هنوز از بحران خارج نشده است. ”

سایت خبرآنلاین نیز با ذوق زدگی انعکاس مصاحبه خود با علی مطهری در لس آنجلس تایمز را تیتر کرده، بدون اشاره به این که که این روزنامه آمریکایی با چه هدفی این مصاحبه را درج کرده و چه تیتری برای آن انتخاب کرده است.

احتمالاً توجیه علی مطهری برای مصاحبه مذکور این است که ما حرف حق(!) را می‌زنیم و کاری نداریم که دیگران چه استفاده‌ای از آن می‌کنند اما حضرت امام(ره) یک شاخص اساسی برای تشخیص افراد از درستی و نادرستی مواضع سیاسی خود به دست داده‌اند و آن این که “هر گاه دیدید دشمنان از شما تعریف می‌کنند، ببینید کجای کارتان ایراد دارد. “

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر