5

تراکتورسازی – استقلال؛ جدال دوستان دیروز و دشمنان امروز!

  • کد خبر : 43947
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۹:۴۳

در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز ۴ دیدار برگزار می‌شود که درحساس‌ترین بازی تیم استقلال میهمان تراکتورسازی تبریز است. هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال که دیروزجمعه آغاز ‌شد،امروز شنبه با ۴ دیدار زیر ادامه می‌یابد. * تراکتورسازی – استقلال؛ جدال دوستان دیروز و دشمنان امروز! استقلال که از مشکلات مالی رنج می‌برد در جدول شرایط […]

در ادامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز ۴ دیدار برگزار می‌شود که درحساس‌ترین بازی تیم استقلال میهمان تراکتورسازی تبریز است.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال که دیروزجمعه آغاز ‌شد،امروز شنبه با ۴ دیدار زیر ادامه می‌یابد.

* تراکتورسازی – استقلال؛ جدال دوستان دیروز و دشمنان امروز!
استقلال که از مشکلات مالی رنج می‌برد در جدول شرایط مناسبی دارد و با یک بازی کمتر و ۱۹ امتیاز در رده چهارم  است آن هم در حالی که فقط یک امتیاز از سپاهان صدرنشین کمتر دارد. با این حال اوضاع و احوال باشگاه استقلال مساعد نیست. فتح‌الله‌زاده و قلعه نویی مدام از کنار کشیدن و استعفا به دلیل مشکلات مالی حرف می‌زنند و بازیکنان هم از پرداخت نشدن مطالباتاشان راضی نیستند اما هیچ کدام از این مسایل باعث نمی‌شود استقلال تیمی از پیش بازنده در دیدار با تراکتورسازی باشد. به ویژه اینکه در روزهای گذشته مربیان استقلال و مسئولان باشگاه تراکتورسازی بارها علیه یکدیگر مصاحبه کردند و بدین ترتیب حساسیت این مسابقه بیشتر از سه امتیاز شده است.
هواداران تراکتورسازی فصل گذشته به امیر قلعه نویی لقب «امیر پاشا» دادند و اکنون آنها باید مقابل هم قرار بگیرند. تونی اولیویرا مربی پرتغالی تراکتورسازی اما فارغ از این حاشیه‌ها در خانه فقط به برد فکر می‌کند و اینکه تیمش را همچنان در جمع مدعیان حفظ کند.
اتفاقاتی که اخیرا بین قلعه‌نویی و مسئولان تراکتورسازی رخ داده حساسیت و اهمیت این بازی را بیش از گذشته کرده است. دوستان دیروز، امروز به دشمنان هم تبدیل شده‌اند تا جایی که علاوه بر مصاحبه‌های تند علیه یکدیگر، کار به شکایت هم کشیده است و دو طرف هر روز ماجرای تازه‌ای از همکاری مشترک در سال گذشته را رو می‌کنند!
* ذوب آهن – آلومینیوم بازگشت کاظمی به لیگ برتر   
درتعطیلات لیگ برتر فرهاد کاظمی جانشین رسول کربکندی شد تا بتواند در وقفه لیگ تغییرات مورد نظرش را در ذوب آهن اعمال کند و این تیم را به رده‌های بالای جدول برساند.
کاظمی که بعد از مدت‌ها دوری به لیگ برتر بازگشته در گام اول حریف چندان مشکلی را پیش رو ندارد. آلومینیوم اگرچه در رده شانزدهم و یک پله پایین‌تر از ذوب آهن قرار دارد اما وضعیت مالی در این باشگاه بحرانی است به طوری که گفته می‌شود میثاقیان مانع از اعتصاب بازیکنان تیم شده است. به هر حال باید دید در نبرد اکبر و فرهاد کدام مربی برنده می‌شود میثاقیان با تیم کم امکاناتش یا کاظمی با ذوب آهن متحول شده؟
* ملوان – سایپا؛ خودروسازان در بندر   
ملوان در هفته یازدهم محمد احمدزاده را جانشین فرهاد پورغلامی مستعفی کرد و این مربی در اولین حضورش در لیگ برتر توانست مس کرمان را شکست دهد. شنبه اولین بازی ملوان با سرمربیگری احمدزاده در انزلی است و او می‌خواهد مقابل تماشاگران دو آتشه ملوان هم پیروز شود. سایپا حریف ملوان است، تیمی که در این فصل خوب نتیجه گرفته و راحت امتیاز از دست نمی‌دهد. آیا نارنجی پوشان خودروساز می‌توانند از بندر انزلی به سلامت عبور کنند یا نه؟
* پیکان – مس کرمان؛  ویسی می‌رود یا قاسمپور؟   
پیکان سه شکست متوالی در سه هفته اخیر لیگ برتر داشته تا برخی رسانه‌ها از آخرین فرصت ویسی خبر بدهند و بگویند اگر پیکان نتواند مس کرمان را شکست دهد سرمربی تغییر می‌کند و از مایلی‌کهن به عنوان گزینه بعدی سرمربیگری پیکان نام ببرند. مس کرمان هم با ابراهیم قاسمپور هنوز نتوانسته رضایت هواداران کرمانی را جلب کند. به این ترتیب هر دو مربی خیلی اوضاع باثباتی در تیم‌هایشان ندارند و جالب است برخی مایلی‌کهن را برای هر دو تیم گزینه می‌دانند. باید دید این شایعه به واقعیت تبدیل می‌شود یا نه و مایلی‌کهن جانشین کدام یک از سرمربیان خواهد شد؛ ویسی یا قاسمپور.

ادامه صدرنشینی سپاهان در لیگ برتر فوتبال ایران
دیدار تیمهای صبای قم و سپاهان درآغاز هفته دوازدهم لیگ برتر  به تساوی یک بر یک انجامید تا سپاهان همچنان صدر نشین جدول رده بندی این بازیها باشد.

به گزارش ایسنا،در ادامه بازی‌های هقته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه روزجمعه صبای قم میزبان سپاهان بود که حاصل کار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تساوی یک – یک بود.

این بازی که تا دقایق پایانی صفر – صفر در جریان بود ابتدا با گل امید ابراهیمی (۹۱) به سود سپاهان شد، اما در نهایت صبا با گل میلاد سلیمان فلاح(۹۳) از یک شکست خانگی گریخت.

امین جهان آریا از سپاهان و مجتبی معینی‌پور از صبا از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

سپاهان با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و جایگاهش را درصدر از نفت تهران پس گرفت.صبا هم با ۱۶ امتیاز به رده نهم صعود کرد.

جدال تیم‌های فوتبال فجر سپاسی و نفت تهران به تساوی بدون گل رسید.

همچنین درادامه برگزاری هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصرجمعه تیم فجر سپاسی درشیراز میزبان نفت تهران که این بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

نفت تهران با این تساوی ۲۱ امتیازی شد و موقتا از رده دوم به صدر جدول راه یافت و فجر که با ۱۹ امتیاز سوم بود هم بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان ۲۰ امتیازی، به جایگاه دوم صعود کرد.

فولاد خوزستان در ثانیه های پایانی از شکست مقابل گهر دورود گریخت   

در این دیدار که عصرجمعه به میزبانی تیم گهر در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد- ابتدا “مجتبی زارعی ” در دقیقه ۱۲برای تیم گهر دورود گلزنی کرد و نیمه نخست با برتری این تیم رقم خورد.
در نیمه دوم شاگردان “حسین فرکی ” در تیم فولاد خوزستان تلاش زیادی برای جبران گل خورده کردند تا اینکه “ایوب والی ” در دقیقه ۲+۹۰ گل
تساوی را برای این تیم به ثمر رساند.
قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی با کمک های رضا سخندان وجهانبخش آرمان بود.
تیم فولاد خوزستان با تساوی در دیدار امروز با ۱۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی لیک برتر قرار گرفت و تیم گهر دورود با ۸امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.

نفت آبادان و داماش هم به تساوی رضایت دادند
دیدار نفت آبادان و داماش گیلان هم برنده‌ای نداشت تا سریال تساوی‌های هفته دوازدهم در روز جمعه ادامه یافته باشد.

در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۸:۰۵ جمعه تیم‌های نفت آبادان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برای فرو ریختن دروازه حریف ثمری نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

والری آلکسانیان و سعید حلافی از نفت و مرتضی ابراهیمی و مصطفی حاجتی از داماش با کارت زرد داور جریمه شدند.

نفت با این تساوی ۸ امتیازی شد اما همچنان در قعر جدول قرار دارد. داماش هم با ۱۲ امتیاز موقتا به رده دوازدهم صعود کرد.

*شنبه ۲۹ مهر

تراکتورسازی – استقلال ساعت ۱۵ ورزشگاه یادگار امام تبریز

ملوان – سایپا ساعت ۱۵:۴۵ ورزشگاه تختی انزلی

پیکان – مس کرمان ساعت ۱۵:۴۵ ورزشگاه تختی تهران

ذوب آهن – آلومینیوم هرمزگان ساعت ۱۵:۳۰ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

*یکشنبه ۳۰ مهر

پرسپولیس – راه آهن ساعت ۱۸ ورزشگاه آزادی

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=43947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر