3

دختری که عاشق خون‌آشامی صد ساله می‌شود+تصاویر

  • کد خبر : 46412
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶

همین چند وقت پیش بود که رابطه‌ کریستن استیوارت، بازیگر نقش بلا سوان، دختری که عاشق خون‌آشامی صد ساله می‌شود و با او ازدواج می‌کند وباقی ماجرا، با کارگردان فیلم سفیدبرفی و مرد شکارچی، آن‌چنان سروصدایی به‌پا کرد که بسیاری از خبرهای مهم دیگر در حاشیه‌ این خبر، در سکوت فراموش شدند.

آخرین قسمت از مجموعه ‌فیلم‌های گرگ و میش یا همان «twilight» دیروز با اکران در کوداک تیتر لس‌آنجلس به سینماها آمد.
اولین سری از این مجموعه در سال ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و فیلم دوم از همین مجموعه که در سال ۲۰۰۹ اکران شد، رکوردی خیره‌کننده به‌جای گذاشت: ۷۲ میلیون دلار فروش گیشه در شب اول اکران. این رقم در تمام تاریخ سینمای جهان، بی‌نظیر است.بودجه‌ ساخت تمام پنج فیلم این مجموعه، که همگی از روی کتاب‌های نوشته‌ استفنی مه‌یر اقتباس و ساخته شده، روی هم حدود ۳۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار هزینه‌ بوده. تا این لحظه که کم‌تر از یک روز از اکران قسمت آخر این مجموعه می‌گذرد، ۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۳۲۸ دلار در گیشه فروش داشته که مبلغ قابل‌توجهی‌ است.شخصیت‌های اصلی فیلم‌های توایلایت که همگی چهار سال پیش، نام‌هایی کمابیش ناآشنا در سینمای جهان بودند، امروز تیتر اول تمام روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و مجله‌های سراسر جهان را تسخیر کردند و کوچک‌ترین کنش و واکنش‌شان، در تمام جهان بازتاب دارد. این خبرها هم که هرچه عجیب و پرسروصداتر، بهتر.

همین چند وقت پیش بود که رابطه‌ کریستن استیوارت، بازیگر نقش بلا سوان، دختری که عاشق خون‌آشامی صد ساله می‌شود و با او ازدواج می‌کند  وباقی ماجرا، با کارگردان فیلم سفیدبرفی و مرد شکارچی، آن‌چنان سروصدایی به‌پا کرد که بسیاری از خبرهای مهم دیگر در حاشیه‌ این خبر، در سکوت فراموش شدند. حالا چرا این همه سروصدا؟ استیوارت و رابرت پتینسون، بازیگر نقش ادوارد کال، خون‌آشام دوست‌داشتنی، نقشه‌های ازدواج چیده بودند و این خیانت، آینده استیوارت با پتینسون را تیره‌وتار کرد.

همه فکر می‌کردند حالا که کریستن استیوارت خیانت کرده، این دو بازیگر چطور می‌خواهند در مراسم فرش قرمز قسمت آخر فیلم‌های توایلایت در کنار هم حاضر شوند؟ چند روز قبل از مراسم دیشب، صحبت‌هایی شنیده شد مبنی بر اینکه پتینسون ۲۶ ساله، استیوارت ۲۲ ساله را پس از این‌که استیوارت در نامه‌ای عمومی از او معذرت‌خواهی کرد، بخشیده. دیشب معلوم شد که انگار این دو واقعا سازش کردند و ممکن است مدتی بعد، ناقوس‌های کلیسا برای‌شان به‌صدا دربیاید.

منبع:نامه
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=46412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر