6

  • کد خبر : 96866
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۸:۲۸

در این گزارش با بازیگرانی آشنا می شویم که برای بدست آوردن یک نقش دروغ های عجیبی گفته اند و بعدها نسبت به آن دروغ اذعان کرده اند.

افق نیوز به نقل از سینما خبر ، بازیگران ناآشنا برای بدست آوردن شهرت دست به هر کاری می زنند. آنها نه تنها روی چهره ، اندام و سابقه خود دست می برند بلکه «دروغ» هم می گویند.

در این گزارش با بازیگرانی آشنا می شویم که برای بدست آوردن یک نقش دروغ های عجیبی گفته اند و بعدها نسبت به آن دروغ اذعان کرده اند.

رابرت پتینسون

بازیگر «گرگ و میش» زمانی به عنوان دانشجوی آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک انتخاب شد. این در حالی بود که اگر دانشجویی لهجه انگلیسی بریتانیایی داشت از این آکادمی اخراج می شد. پتینسون با این دروغ که او تحصیلکرده آکسفورد است لهجه بریتانیایی خود را توجیه کرد و به آکادمی راه یافت.

ساندرا بولاک

در سال ۱۹۹۰ او برای بازی در فیلم «محلول عشق» به دروغ مجبور شد سن خود را بالا عنوان کند. او در آن زمان ۲۶ سال داشت و برای بدست آوردن نقش اول زن تا ۳ سال روی سن خود گذاشت کاری که از کمتر بانویی برمی آید.

راشل مک آدامز

او درباره دوست داشتن اسبها دروغ گفت. در حالی که از اسبها متنفر بود برای آنکه نقش اصلی فیلم (To the wonder) را بدست آورد ، اسبها را موجوداتی دوست داشتنی معرفی کرد. در حالی که به آن آلرژی هم داشت.

دنیل کریگ

او بازی در فیلمهای گاوچرانی را خیلی دوست داشت . زمانی که به او پیشنهاد بازی در فیلم «گاو چرانها و بیگانگان» داده شد ، در حالی که اسب سواری نمی دانست خود را به عنوان مربی اسب سواری معرفی کرد.

 

 

میلا کانیس

او هم برای بدست آوردن نقش دروغ گفت . برای حضور در برنامه تلویزیونی دهه ۷۰ او ۴ سال سنش را زیاد کرد و در حالی که ۱۴ سال داشت خود را ۱۸ ساله معرفی کرد.

جورج کلونی

کلونی دروغ خیلی بزرگی گفته است. او برای حضور در انجمن بازیگران به دروغ گفته بود که در فیلم (cat people) بازی کرده است. البته دبیران انجمن بازیگران خیلی زود مچ او را گرفتند.

سینماخبر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر