6

مهندس نجم الدین:اگر کسی مدعی غیراستاندارد ‌بودن محصولات تولیدی ماست، باید مدارک خود را ارائه دهد.

  • کد خبر : 4716
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۱

مدیرعامل گروه ایران خودرو در واکنش به اظهارات رئیس انجمن مهندسی خودرو که گفته بود اکثر خودروهای ساخت داخل به جز دو سه مورد غیراستاندار هستند، گفت: اگر کسی چنین ادعایی دارد، باید مدارک خود را ارائه دهد. افق – ایسنا:نجم‌الدین افزود: ما استاندارد‌های ۵۵‌گانه را پاس کرده و سپس خودرو تولید می‌کنیم و اگر […]

مدیرعامل گروه ایران خودرو در واکنش به اظهارات رئیس انجمن مهندسی خودرو که گفته بود اکثر خودروهای ساخت داخل به جز دو سه مورد غیراستاندار هستند، گفت: اگر کسی چنین ادعایی دارد، باید مدارک خود را ارائه دهد.

افق – ایسنا:نجم‌الدین افزود: ما استاندارد‌های ۵۵‌گانه را پاس کرده و سپس خودرو تولید می‌کنیم و اگر کسی مدعی غیراستاندارد ‌بودن محصولات تولیدی ماست، باید مدارک خود را ارائه دهد.

او در واکنش به این اظهارنظر که مدعی غیراستاندارد‌ بودن محصولات شما همان کسی است که استاندارد کامیون فراز را تائید کرده، پس این فرد قطعا حب و بغضی در مورد ایران‌خودرو ندارد، عنوان کرد: کامیون فراز که استاندارد اروپا را هم گرفته است، اما من هم نمی‌گویم که مطالب مطرح شده غیرمنطقی است؛ ایشان حتما مدارکی دارد که باید ارائه دهد.

اشاره نجم‌الدین به سخنان دو روز پیش رییس دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت است که گفته بود تمام خودروهای تولید داخل به جز دو سه مورد غیراستاندارد هستند.

مدیرعامل ایران خودرو همچنین درباره‌ی افزایش قیمت برخی از محصولات تولیدی این شرکت نیز توضیح داد: من خواهش می‌کنم رسانه‌ها اگر سوالی از ما دارند، واقعیات را بنویسند. ما سه مدل از خودروهای خود را دو تا سه درصد افزایش قیمت و سه مدل از خودروهای خود را نیز دو تا سه درصد کاهش قیمت دادیم، اما هیچ‌وقت کسی از من درباره کاهش قیمت سوال نکرده و همه درباره‌ی افزایش قیمت سوال می‌کنند.

وی افزود: قیمت تندر۹۰ و پژو ۲۰۶ حدود ۳٫۵ درصد افزایش یافت و قیمت خودروهای پارس ELX، پارس معمولی و پژو ۴۰۵ GLX نیز حدود ۲٫۵ تا ۳ درصد کاهش یافت.

نجم‌الدین، افزایش بهره‌وری را دلیل اصلی کاهش قیمت برخی از محصولات تولیدی ایران خودرو دانست و اضافه کرد: افزایش نرخ ارز به همراه چند عامل دیگر دلایل افزایش قیمت چند خودرو ساخت داخل ایران خودرو بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر