2

درخواست یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی برای ثبت آرم manoto+ تصویر

  • کد خبر : 4866
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴

پرونده‌ای جدید برای شهرام جزایری، درخواست یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی برای استفاده از نشان “manoto ” ماجرای دنباله دار تخریب مجسمه آریو برزن، توصیه آیت الله صافی گلپایگانی به دیوان محاسبات و وضعیت ناایمن بایگانی اسناد و مدارک ثبتی استان تهران مهمترین رویداهای این هفته حوزه قضائی هستند. به گزارش  مهر، ید الله موحد […]

پرونده‌ای جدید برای شهرام جزایری، درخواست یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی برای استفاده از نشان “manoto ” ماجرای دنباله دار تخریب مجسمه آریو برزن، توصیه آیت الله صافی گلپایگانی به دیوان محاسبات و وضعیت ناایمن بایگانی اسناد و مدارک ثبتی استان تهران مهمترین رویداهای این هفته حوزه قضائی هستند.

به گزارش  مهر، ید الله موحد دادستان کرمان در مورد یکی از پرونده های زمین خواری در این استان گفت: یکی از موارد مورد توجه شورای حفظ حقوق بیت المال مربوط به اراضی هفت باغ علوی است که در این زمینه تغییر کاربری برخی اراضی و نیز اراضی شهرک زیتون مورد پیگیری است.
وی افزود: در شهرک زیتون ۷۰۰ هکتار از اراضی ملی به شرکت عمران علوی داده شده و این شرکت بخشی از این زمینها را به شرکت دیاکو داده که سهامداران آن از خانواده شهرام جزایری بوده‌اند. شرکت دیاکو این اراضی را به شرکت دیگری به عنوان عمران شهر جدید ماهان داده و این شرکت نسبت به تفکیک و قطعه بندی آنها اقدام کرده است که پیگیری آن در شورای حفظ حقوق بیت المال در دست انجام است ولی از آنجا که پرونده های شهرام جزایری باید به صورت متمرکز در تهران مورد رسیدگی قرار گیرد موارد مرتبط به دادستان کل کشور اعلام شده و وی پرونده را به دادستان تهران ارجاع داده اند و دستور
توقف هرگونه نقل و انتقال صادر و به ثبت اسناد و املاک، اتحادیه مشاوران املاک و شهرداری ماهان ابلاغ شده است.

ماجرای دنباله دار تخریب مجسمه آریو برزن

حجت الاسلام سید محمد موسوی دادستان شهرستان یاسوج با اشاره به ایجاد اختلاف نظر ایجاد شده بر سر نصب مجسمه‌ای در یکی از میادین شهر گفت: برای جلوگیری از هرگونه درگیری و تنش به شورای شهر و شهرداری دستور کتبی دادیم تا نسبت به برداشتن و جابجایی مجسمه آریوبرزن اقدام کنند.

وی گفت: شورای شهر و شهرداری در حال بررسی و ارائه راهکار مناسب برای حل این مشکل هستند. چون این محل قبلاً قرار بود به عنوان میدان سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر باشد و همین امر باعث ایجاد اختلاف شد. لذا برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اقدام قضایی کردیم. البته سپاه و نیروهای ارزشی گفتند، سزاوار است که به جای تندیس آریوبرزن که نماد عصر اشکانیان است از نمادهای اسلامی و ارزشی استفاده شود. البته درخواست سپاه هم مبنی بر برداشتن این مجسمه بوده، نه تخریب آن.

توصیه آیت الله صافی گلپایگانی به دیوان محاسبات/ جلوی همایشهای بی خاصیت را بگیرید

آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تشیع گفت: فعالیت دیوان محاسبات بسیار مهم است و تصدیق و عدم تصدیق اینکه دخل و خرج‌ها در جای خود هزینه شده باشد، یک مسؤولیت بسیار بزرگی است و نهادهایی که متصدی این کار هستند از این جهت کارشان حساس و ظریف است و نباید مسامحه و سهل‌انگاری صورت گیرد؛ بلکه باید در ارائه گزارش‌ها حساسیت لازم را داشته باشند و دیوان محاسبات نیز نباید در این مساله کوتاهی کند و اگر احیاناً خلافی را دید، باید آن را گزارش کند و بدون ترس و با شجاعت کار خود را انجام دهد.

وی با انتقاد از صرف هزینه‌های هنگفت برای همایشهایی که خروجی چندانی ندارد تصریح کرد: دیوان محاسبات باید به این امور رسیدگی کند و بر اسراف و تبذیرهایی که برای این‌گونه مراسم‌ و همایشها می‌شود نظارت لازم را داشته باشد.

۱۰۰۰ وکیل بسیجی می شوند/ خبرنگاران قضائی صاحب پاتوق شدند

اسماعیل پیروز دبیرکل جامعه اسلامی فراگیر وکلا و حقوقدانان ایران این هفته از برگزاری همایش میثاق حقوقدانان بسیجی با ولایت در ۲۲ تیرماه خبرداد و افزود: در این همایش یکهزار وکیل و حقوقدان عضو بسیج می شوند.

همچنین وی از ایجاد پاتوقی برای خبرنگاران حقوقی و قضائی خبرداد و افزود: خبرنگاران حقوقی و قضائی رایگان معاضدت قضائی شده و می توانند با وکلای متخصص در محل دفتر جامعه نشست و تبادل نظر داشته باشند و مکانی برای پاتوق خبرنگاران ایجاد شده است.

صدور سند مالکیت تک برگ حرم مطهر امام رضا (ع)

سند مالکیت تک برگی حرم مطهر حضرت ثامن الحجج توسط «تویسرکانی» معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد به قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تحویل داده شد.

فرشتگان از اسناد تهران مراقبت می کنند

میرصادق سعادتیان رئیس اداره ثبت اسناد استان تهران گفت: هم اکنون ۳۰ مرکز و مکان بایگانی اسناد و مدارک ثبتی استان تهران بدون قفل مرکزی، سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم ضد سرقت و سیستم کنترل از راه دور اداره می شود و دلیل آن هم این است که اکثر ساختمانهای ثبت استان تهران فرسوده بوده و تعداد زیادی از این ادارات و مراکز استیجاری است حتی ساختمان سازمان ثبت استان تهران هم استیجاری (اوقاف) است و چندین بار سازمان اوقاف برای تخلیه ساختمان به ما اخطار داده است.

سعادتیان گفت: به واقع می توان گفت اینکه تاکنون حریق، سرقت، آب گرفتگی و مشکلی برای اسناد و مدارک پیش نیامده لطف خدا بوده و فرشتگان از اسناد نگهداری کرده اند.

درخواست یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی برای ثبت آرم manoto

یک شرکت تولید کننده مواد غذایی در اصفهان درخواست ثبت نشان من و تو با فونت انگلیسی را برای محصولات خود به سازمان ثبت ارائه کرده است. این در حالی است که این نشان شباهت کاملی با لوگوی شبکه ماهواره ای من و تو دارد.

حسن کیانی مدیر کل ثبت اختراعات و علائم تجاری سازمان ثبت اسناد در مورد مشابهت نشان manoto این شرکت با نشان شبکه ماهواره ای من و تو گفت: این موضوع قابل پیگیری است.

وی گفت: این آگهی درج شده در روزنامه رسمی، فقط درخواست ثبت علامت تجاری و در حد آگهی تقاضا بوده است و با توجه به ماهیت این شبکه ماهواره‌ای و شباهت این علامت با لوگوی این شبکه قطعا ثبت نمی شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر