3

ضعف استفاده تبلیغاتی از زنان در نبود قانون نیست، در اجرای قانون است

  • کد خبر : 5023
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵

علی زنجانی حسنلویی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درخصوص استفاده تبلیغاتی از تصاویر زنان در بیلبوردها و مجلات اظهار داشت: استفاده از زنان برای تبلیغات در مطبوعات در دین و مذهب کشور ما شرعاً مجاز نیست و نباید انجام گیرد. وی ادامه داد: در قانون مطبوعات نیز مجاز نبودن استفاده ابزاری از زنان برای […]

علی زنجانی حسنلویی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درخصوص استفاده تبلیغاتی از تصاویر زنان در بیلبوردها و مجلات اظهار داشت: استفاده از زنان برای تبلیغات در مطبوعات در دین و مذهب کشور ما شرعاً مجاز نیست و نباید انجام گیرد.

وی ادامه داد: در قانون مطبوعات نیز مجاز نبودن استفاده ابزاری از زنان برای تبلیغات آمده است و در جاهای دیگر نیز به این موضوع اشاره شده است.

* ضعف استفاده تبلیغاتی از زنان در نبود قانون نیست، در اجرای قانون است
—————————————————————————————–

زنجانی حسنلویی افزود: اگر امروز از زنان به عنوان ابزار استفاده تبلیغاتی می‌کنند، ضعف در نبود قانون نیست، بلکه ضعف در اجرای قانون است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: مجری قانون در زمینه برخورد با استفاده از زنان برای تبلیغات در مطبوعات،‌ یا نظارت کافی ندارد یا برخورد جدی با این موضوع انجام نمی‌دهد.

وی تأکید کرد: اگر قرار باشد تمام مسائل را آسان بگیریم موجب می‌شود که امروز از زنان برای تبلیغات در مطبوعات استفاده کنند و اگر این روند ادامه پیدا کند فردا نیز با شگردهای دیگری از زنان استفاده می‌کنند.

زنجانی حسنلویی خاطرنشان کرد: مجری قانون یعنی وزارت ارشاد باید در زمینه برخورد با استفاده از زنان برای تبلیغات در مطبوعات جدیّت به خرج دهد و اجازه ندهد که مطبوعات یا هر جای دیگر از این موضوع سوء استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5023

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر