1

حرکت عجیب راننده در اتوبان! +تصاویر

  • کد خبر : 54428
  • ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶

در حالی که حتی استفاده از موبایل حین رانندگی یک جرم محسوب می شود، هستند کسانی که پا را فراتر گذاشته و در اتوبان کارهای شگفت انگیز انجام می دهند. به گزارش دیلی میل، یک راننده در بزرگراه شرقی ملبورن استرالیا در حالی که پاهای خود را خارج از پنجره اتومبیل قرار داده بود دستگیر […]

در حالی که حتی استفاده از موبایل حین رانندگی یک جرم محسوب می شود، هستند کسانی که پا را فراتر گذاشته و در اتوبان کارهای شگفت انگیز انجام می دهند.

به گزارش دیلی میل، یک راننده در بزرگراه شرقی ملبورن استرالیا در حالی که پاهای خود را خارج از پنجره اتومبیل قرار داده بود دستگیر شد.

پلیس استرالیا تماسی مبنی بر رانندگی یک راننده جوان با پاهای بیرون از پنجره دریافت کرد. سپس به سرعت خود را به اتوبان شرقی ملبورن رساند و ماشین متخلف را متوقف کرد.

بهر حال پلیس رفتار این مرد جوان را خطرناک توصیف کرد و گفت این حرکت باعث به خطر انداختن زندگی افراد می شود و اصلا یک شوخی نیست.

این تصویر توسط یک راننده گرفته شده است. او گفت: چیزی را که دیدم نمی توانستم باور کنم. اگر فقط پای راستش بیرون بود نمی توانست گاز بدهد چه برسد به اینکه هر دو پای او از پنجره بیرون بود. با خودم گفتم الان جهنم خونینی به راه می افتد.

پس از انتشار این عکس در اینترنت، نظرات راجع به این حرکت بسیار متفاوت بود. عده ای گفتند چنین حرکتی از لحاظ فیزیکی تقریبا غیر ممکن است. حتی یک نفر بصورت آزمایشی در گاراژ خانه اش خواست چنین حرکتی را شبیه سازی کند ولی موفق نشد. او گفت این حرکت فقط در صورتی امکان پذیر است که بدن فرد کج و معوج باشد. عده ای نیز گفته اند پاها متعلق به خودش نبوده است.

 

۱۲۰

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54428

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این که معلومه پای اون بابایی که کنار راننده نشسته! اصلاً مگه پای راننده به اینجا می رسه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر