2

اوباما امروز با نمایندگان کنگره آمریکا دیدار می‌کند

  • کد خبر : 54515
  • ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶

در حالی که یک روز به پایان مهلت قانونی تصویب بودجه سال جدید آمریکا باقی مانده، اوباما و معاونش امروز میزبان نمایندگان کنگره در کاخ سفید هستند.

خبرگزاری فارس: اوباما امروز با نمایندگان کنگره آمریکا دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه الجزیره انگلیسی، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا و «جو بایدن» معاونش قرار است امروز با نمایندگان کنگره این کشور از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کاخ سفید دیدار کنند.

بنا بر این گزارش، این دیدار که از آن به عنوان آخرین فرصت جهت توافق بر سر بودجه سال جدید یاد می‌شود، ساعت ۳ بعدالظهر به وقت محلی انجام خواهد شد.

مهلت قانونی برای تصویب لایحه بودجه سال مالی آینده و تمدید برخی قوانین مالی مهم آمریکا در روز ۳۱ دسامبر پایان می‌یابد و در صورتی‌که تا آن زمان کنگره با تمدید این قوانین موافقت نکرده باشد، افزایش شدید مالیات‌ها همراه با کاهش قابل توجهی در بودجه دولتی به طور خودکار به جریان خواهد افتاد.

بسیاری از کارشناسان گفته‌اند که وقوع همزمان این دو پدیده می‌تواند به بروز رکود عمیق در اقتصاد آمریکا منجر شود و این واقعه را «پرتگاه مالی» برای اقتصاد آمریکا نامیده‌اند.

برخی از قوانین آمریکا مدت‌دار هستند به این معنی که تنها برای مدتی معین قابلیت اجرایی دارند و پس از انقضای این مدت، اجرای آنها مستلزم تمدید در کنگره است.

از جمله قوانینی که عمر قانونی آنها در پایان ماه دسامبر منقضی می‌شود، قانون کاهش نرخ مالیاتی است که در زمان ریاست‌جمهوری بوش، به تصویب رسید و در دوره ریاست‌جمهوری اوباما نیز در قالب قانون «معافیت مالیاتی»، مصوبه بیمه بیکاری و اشتغال زایی” مصوب سال ۲۰۱۰ تمدید شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر