1

محمود یاوری گفت:زمین و زمان به نفع پرسپولیس بود

  • کد خبر : 54999
  • ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰

محمود یاوری به دنبال شکست فجرسپاسی از سرخپوشان پایتخت گفت، زمین و زمان به نفع پرسپولیس بود. این تیم چشم و چراغ مردم است و به هر حال باید مردم مشغول باشند!

سرمربی تیم فجر سپاسی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که به دو باخت اخیر فجر اشاره کرد بود، گفت: بازی هفته گذشته را خیلی به حساب باخت نگذارید، چون زمین تا مچ پای بازیکنان پر از آب بود. اگر موقعیت‌های گل ما به نتیجه می‌رسید، دیگر این طور حرف نمی‌زدید. امروز هم بازیکنان ما مرد بودند اما اهل بازی نبودند. انگار روی موکت فرش پهن کرده بودند. زیر پای بازیکنان خالی می‌شد و سر می‌خوردند.

او با بیان این‌که زمین و زمان به نفع پرسپولیس بود، ادامه داد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. همه چیز در اختیارشان بود، حتی هواپیمایی هم در اختیارشان بود. به هر حال این تیم چشم و چراغ مردم است و مردم باید مشغول باشند! ما هم انسانیم اما متاسفانه با ما بازی می‌شود. بازی را در زمینی گذاشتند تا ۸ هزار بلیت بیشتر بفروشند. زمین دستغیب بهتر از تختی دورود است و جمعیت بیشتری هم می‌گیرد چرا ما را مانند گوشت قربانی این طرف و آن طرف می‌فرستند؟ من اعتراضی به این وضعیت ندارم.

یاوری با بیان این‌که چهار بازیکن اصلی را در اختیار نداشت اما صدایش هم درنیامد، اضافه کرد: به وضعیت‌مان افتخار می‌کنیم. اگر به خیلی‌ها برنخورد، بازی امروز میان داراها و ندارها بود. ما یکی،دو میلیارد خرج کردیم و پرسپولیس فقط ۳۵ میلیارد. اگر پول‌ها را هم وسط می‌ریختند باز پرسپولیس برنده بود. روز خوبی نداشتیم. پرسپولیسی‌ها شایسته پیروزی بودند. این به این معنا هم نیست که بازی‌ را راحت واگذار کردیم. روزهای خوبی در پیش است اما نتیجه این بازی از پیش تعیین شده بود! بازی باید طول بکشد و جریان داشته باشد.

سرمربی فجرسپاسی با بیان این‌که کسی این وضعیت را پیش‌بینی نمی‌کرد، یادآور شد: تیم ما جوان است. اگر آن گل زودهنگام را نمی‌خوردیم، روحیه بازیکنان خراب نمی‌شد. مانند کسی که قندش پایین می‌افتد، روحیه هم مهم است. مسئولان باشگاه و استان باید توجه کنند. اگر فکری نکنند روزهای بدتری خواهیم داشت. ما پول نداریم، بازیکن بگیریم. بازیکن خوب هم در ایران نمی‌ماند که او را جذب کنیم. تیم‌هایی که بیشتر پول و لباس داشته باشند، توی چشم هستند. متاسفم که بازیکنان ما نتوانستند بازی خودشان را انجام دهند. نیمه دوم می‌توانستیم برنده باشیم و حتی گل بزنیم. متاسفانه عجله و خستگی مفرط اجازه نداد از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم.

یاوری با بیان این‌که بازیکنانش تقصیری ندارند و تقصیرها به گردن خود اوست، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما کوتاهی نکردند. بازیکنان جوان باید خود را تیم هماهنگ کنند. متاسفانه تاکتیک‌ها انجام نشد و عقب افتادیم. رضایی، کریم انصاری‌فرد و سایر بازیکنان پرسپولیس خوب بودند و دل مردم را شاد کردند. ما ده مصدوم در زمین دستغیب داشته و ضرر دادیم. حداقل حالا باید دنبال منفعتش برویم. درست است که بازیکنان ما مصدوم می‌شوند، ولی همان‌هایی که بازی می‌کنند هم هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نقش مربی را در تیم چقدر می‌دانید، تاکید کرد: مربی ۹۹ درصد نقش دارد.

وی افزود: ما چهار بازیکن مصدوم داشتیم که از این بین نظری احتمالا به بازی بعد می‌رسد. این بازیکنان تاثیر زیادی در نتایج تیم داشتند. ولی نمی‌خواستیم سفره دل‌مان را باز کنیم. شاید با این شیوه روحیه حریف بهتر می‌شد. به هر حال مصدومیت جزو بازی است. اسماعیلی جزو بازیکنان خوب، جوان و آینده‌دار ماست. او انتخاب خود من بود اما برای بازی دادن به اسماعیلی باید در شرایط خاصی باشیم. نمی‌توان در هر بازی از او استفاده کرد. می‌توانیم او را در زمین حریف استفاده کنیم تا خیلی تاثیر در روند بازی نداشته باشد اما او بازیکنی با آینده درخشان است.

یاوری پس از اتمام نشست خبری بازی با پرسپولیس در شرایطی که سالن را ترک می‌کرد به تغییر زمان بازی از ساعت ۱۵ به ۱۴ اعتراض داشت.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر