2

رستم قاسمی ،رئیس جمهور معین استان بوشهر است‌

  • کد خبر : 55651
  • ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۷

استاندار بوشهر گفت: رستم قاسمی به دلیل تلاش‌هایی که برای توسعه این استان انجام داده رئیس جمهور معین این استان محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: قاسمی رئیس جمهور معین استان بوشهر است‌

فریدون حسنوند امشب در نشست پیگیری مصوبات استانی دولت در بخش وزارت نفت در بوشهر اظهار داشت: از توجه دولت و وزیر نفت که همیشه نسبت به مردم بوشهر با نگاه کاملا حمایتی و مثبت در جهت رشد و توسعه این استان اقدام کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: مردم استان بوشهر هیچگاه خود را از نفت جدا نمی‌دانند و همیشه مردم در جهت حفظ استقلال سیاسی و اقتصادی کشور در سنگر مقدم کوشا بوده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه‌های وزارت نفت در استان بوشهر در کل کشور بی‌نظیر است، اظهار داشت: این امر افتخاری برای بوشهر است و وزارت نفت نیز سنگربان اصلی جبهه اقتصاد مقاومتی و شکستن تحریم دشمن است.

حسنوند تاکید کرد: در کنار این کارها، مردم توقعات و انتظاراتی از وزارت نفت دارند و همانطور که در مصوبات سفرهای استانی بوشهر موافقت‌هایی صورت گرفته مردم انتظار دارند این مصوبات اجرایی شود.

وی بیان کرد: رستم قاسمی به دلیل تلاش‌هایی که برای توسعه این استان انجام داده رئیس جمهور معین این استان محسوب می‌شود.

استاندار بوشهر از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید کشتی ویژه تردد مردم خارک از سوی وزیر نفت خبر داد و گفت: انتظار داریم زمان کلنگ‌زنی پروژه پتروشیمی دشتستان و گناوه از سوی وزیر اعلام شود و ما ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای این امر می‌دانیم.

حسنوند تاکید کرد: در انجام مصاحبه‌های استخدامی وزارت نفت در بوشهر یک نماینده از استانداری برای حضور در این جلسه انتخاب شود تا از حق نیروهای بومی استان بوشهر در زمان مصاحبه‌های استخدامی دفاع کند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت باقی مانده پروژه‌های گازرسانی در بوشهر را اجرایی کند، خاطرنشان کرد: ترک تشریفات پروژه‌های بزرگ در استان بوشهر یک ضرورت است و این ترک تشریفات را نیز دستگاه‌های اجرایی باید انجام دهند.

استاندار بوشهر افزود: وزیر نفت دستور اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به بخش ورزش استان را صادر کرده که امیدواریم این اعتبار عادلانه توزیع شود.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر