1

درگیری کارمندان دو وزاتخانه ادغام شده و عدم هماهنگی های لازم در این وزارت خانه

  • کد خبر : 5605
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸

دو روز پیش بود که خبر استقبال گرم کارمندان وزارت راه با گل و شیرینی از کارمندان وزارت مسکن در رسانه‌ها منتشر شد. به گزارش آفتاب، کارمندان وزارت مسکن، در پی ادغام دو وزارتخانه در بیستم تیر ماه جاری به ساختمان وزارت راه منتقل و با استقبال گرم کارمندان وزارت سابق راه روبه رو شدند، […]

دو روز پیش بود که خبر استقبال گرم کارمندان وزارت راه با گل و شیرینی از کارمندان وزارت مسکن در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش آفتاب، کارمندان وزارت مسکن، در پی ادغام دو وزارتخانه در بیستم تیر ماه جاری به ساختمان وزارت راه منتقل و با استقبال گرم کارمندان وزارت سابق راه روبه رو شدند، ولی با گذشت کمتر از دو روز، گویا شرایط به کلی تغییر کرده و مقاومت کارمندان راه در تحویل فضا و میز و اتاق‌های خود به این میهمانان «قبلا عزیز» به درگیری‌های اداری جدی انجامیده است، تا جایی که صبح امروز، کارمندان وزارت راه به هنگام ورود به ساختمان به صحنه عجیبی روبه‌رو شدند.

کارمندان مسکنی با سحرخیزی و گویا با هماهنگی حراست وزارت راه، همه وسایل موجود در اتاق‌های دو طبقه از وزارت راه را در لابی‌ها ریخته و وسایل خود را به این اتاق‌ها منتقل کرده و البته برای محکم‌کاری نسبت به تعویض مغزی قفل درها نیز اقدام کرده بودند.

بنابراین، ناگفته نماند که این کار مسکنی‌ها، نخست با تعجب و سپس با واکنش شدید وزارت راهی‌ها روبه‌رو شده و از صبح امروز تا کنون، فضای متشنج ساختمان سابق وزارت راه (وزارت راه و شهرسازی کنونی) بسیار ملتهب و در آستانه درگیری است، به گونه‌ای که یکی از این کارمندان در تماس با خبرنگار ما، به مشکل یافتن وسایل شخصی خود در میان انبوه وسایل ریخته شده به لابی اشاره کرد و گفت: کارمندان دو وزارتخانه سابق در آستانه درگیری هستند.

این گزارش می‌افزاید، رخدادهای صبح امروز در حالی روی داده که هم اکنون هیأتی عالی‌رتبه از این وزارتخانه (راه و شهرسازی) شامل یکی از معاونان وزیر، برای بازدید از یک پروژه خاص در گیلان هستند!

گفتنی است، این دو طبقه از ساختمان وزارت سابق راه در اختیار کارمندان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل بوده که مدیر عامل آن، آقای احمد صادقی هم اکنون در سفر گیلان است.

بنابراین، شاید بجا باشد، وقتی مسئولین گرانقدرمان در یک اقدام درست اقتصادی در کوچک‌سازی دولت می‌کوشند، با در نظر گرفتن تمهیدات جانبی و شرایط آینده کار، از بروز مشکلات بعدی اینچنینی و در برابر هم قرار گرفتن کارمندان شریف کشور نیز جلوگیری کنند.

البته این مشکل نمونه کوچکی از بی‌توجهی به پیامدهاست و در صورت در پیش نگرفتن تدبیرهای دوراندیشانه در ادغا‌ ها، مشکلات ساختاری بعدی، ضربات شدیدی به پیکره اقتصاد کشور وارد می‌سازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر