2

وخیم شدن حال رهبر ارکستر سمفونیک+تصاویر

  • کد خبر : 56195
  • ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۸:۳۸

«محمد بیگلری‌پور» رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما که برای دومین‌بار در بیمارستان ایران مهر تهران بستری شد با از دست دادن کلیه‌ها و ریه خود در هشیاری کامل به سر می‌برد.

خبرگزاری فارس: وخیم شدن حال رهبر ارکستر سمفونیک صداوسیما

«محمد بیگلری‌پور» رهبر ارکستر سمفونیک صداوسیما که مدتی است از بیماری سرطان روده بزرگ رنج می‌برد، پس از یک‌ ماه بستری در بیمارستان «ایران مهر» تهران به تیغ جراحی موقت سپرده شد اما به دلایل ناشی از وضعیت جسمی، مشکل ریوی، سکته قلبی و از کار افتادن کلیه‌ها و ریه عمل جراحی وی منتفی و به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد.

 

همسر وی با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی فارس گفت: آقای بیگلری‌پور پس از قطع امید از سوی پزشکان چند روزی است به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ایران مهر منتقل شده و با کمک  دستگاه تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کلیه‌ها و ریه همسرم از کار افتاده است اما از هشیاری کاملی برخوردار است.  شرایط وی به گونه‌ای است که پزشکان قطع امید کرده‌اند و می‌گویند باید دعا کرد.

 

 

وی در خصوص هزینه های درمانی استاد بیگلری‌پور تصریح کرد: با حمایت همه جانبه آقای تقی‌پور مدیر مرکز موسیقی صدا و سیما تا کنون مشکلی به وجود  نیامده است و همسر من در راحت‌ترین شرایط درمانی به سر می‌برد.

 

 

به گزارش فارس، اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه اجلاس سران عدم تعهد تهران اجرای اخیر بیگلری‌پور با گروه کر صدا و سیما بوده است. همچنین ارکستر سمفونیک صدا و سیما به رهبری «محمد بیگلری‌پور» در ششمین همایش سالانه شعر و موسیقی صدا و سیما، به خوانندگی «جاوید عسگری» و «علی چراغی» آخرین اجرای خود را انجام داده است.

 

 

ساخت قطعه موسیقی «کوه» با موضوع عرق ملی، تاریخ و فرهنگ ایران از ساخته‌های جدید بیگلری‌پور است که به خوانندگی «نیما مسیحا» مراحل تولید خود را می‌گذراند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=56195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر