2

تا زمانی که وزیر جدید کار، رفاه و تعاون از سوی رئیس جمهور معرفی و از سوی مجلس رای اعتماد بگیرد اعتبار دارد.

  • کد خبر : 5626
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۷

وزیر تعاون در رابطه با زمان اعتبار وزارت تعاون گفت: تا زمانی که وزیر جدید کار، رفاه و تعاون از سوی رئیس جمهور معرفی و از سوی مجلس رای اعتماد بگیرد اعتبار دارد. محمد عباسی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در رابطه با زمان اعتبار وزارت تعاون […]

وزیر تعاون در رابطه با زمان اعتبار وزارت تعاون گفت: تا زمانی که وزیر جدید کار، رفاه و تعاون از سوی رئیس جمهور معرفی و از سوی مجلس رای اعتماد بگیرد اعتبار دارد.

محمد عباسی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در رابطه با زمان اعتبار وزارت تعاون گفت: این وزارتخانه تا زمانی که رئیس جمهور فرد جدیدی را برای رای اعتماد به مجلس معرفی کند مجلس نیز به وزیر پیشنهادی جهت تصدی وزارت کار، رفاه و تعاون رای اعتماد بدهد این وزارتخانه اعتبار دارد .

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر که آیا فرد مورد نظر برای تصدی این پست مشخص شده است یا نه، گفت: این موضوع را باید خود رئیس جمهور پاسخ دهد ولی آقای رحیمی معاون اول طی سخنانی از آقای شیخ الاسلامی به عنوان گزینه اصلی تصدی این پست سخن گفته بود.

وزیر تعاون در پاسخ به این سئوال که شما در روز جوانان به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان چه برنامه هایی برای این قشر از جامعه دارید گفت: از آنجایی که این وزارتخانه تازه تاسیس بوده و و مقرر شده است که فعالیتهای آن برای ارتقای موقعیت جوانان و همچنین تربیت بدنی و ورزش صورت بگیرد ما نیز برنامه های مدونی را طراحی کرده ایم که در روز مقرر و در مجلس ارائه خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر