2

محمد خاتمی:ما از سال ۸۴ نباید در انتخابات شرکت می کردیم.

  • کد خبر : 5670
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۷:۴۵

انتشار سخنانی منسوب به خاتمی آن هم از سوی یک رسانه وابسته به ضدانقلاب خارج نشین، به جای رفع علامت سؤال و اتهام از وی در میان اپوزیسیون، موجب ابهامات و سؤالات تازه تری شد. گویانیوز در واکنش به خبر منتشره از سخنان خاتمی در سایت میهن، قبل از هر چیز خواستار ارائه سند و […]

انتشار سخنانی منسوب به خاتمی آن هم از سوی یک رسانه وابسته به ضدانقلاب خارج نشین، به جای رفع علامت سؤال و اتهام از وی در میان اپوزیسیون، موجب ابهامات و سؤالات تازه تری شد. گویانیوز در واکنش به خبر منتشره از سخنان خاتمی در سایت میهن، قبل از هر چیز خواستار ارائه سند و مدرک شد تا معلوم گردد خاتمی سخنان یاد شده را که به جرئت و جسارت وی نمی خورد، گفته است! نویسنده گویانیوز سپس می پرسد: سؤال های دیگری نیز وجود دارد که به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت. اینکه دوستان منتشر کننده بیایند و بگویند این صحبت ها به «هر دلیلی» تا به امروز منتشر نشده که چاره کار نمی شود. سؤال های زیادی به ذهن می آید و نمی توان گفت که نپرسید! این که به چه دلیل و یا دلایلی این صحبت ها تاکنون منتشرنشده است؟ این «هر دلیلی» دقیقاً چیست؟ آیا اکنون که این صحبت ها منتشر شده، آقای خاتمی با انتشار آن موافق بوده است و اجازه انتشار آن صحبت ها را داده است؟ یا علی رغم مخالفت وی این صحبت ها منتشر شده است؟ اگر اجازه انتشار، داده، این سؤال پیش می آید که به چه دلیلی تاکنون اجازه انتشار این صحبت ها داده نشده بود؟ اگر هم خاتمی با این صحبت ها موافق نیست و انتشار این صحبت ها بدون اجازه او بوده باید دید به چه دلیل و انگیزه ای این صحبت ها تاکنون مخفی مانده و اکنون بدون اجازه ایشان منتشر می شود؟
گویانیوز با تردید در انتساب سخنان مذکور به خاتمی به اعتبار مواضع دوپهلو و عدم صراحت و شجاعت وی می نویسد: اگر این سخنان، اظهارات خود خاتمی باشد، او گفته است «ما از سال ۸۴ نباید در انتخابات شرکت می کردیم. متاسفانه این اشتباه ما بود». اگر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نهم اشتباه بوده، آن موقع تکلیف این همه انتقاد که احزابی چون مشارکت و یاران با وفای آقای خاتمی همچون، آقایان علی شکوری راد و محمدرضا جلایی پور علیه گروه های تحریم کننده انتخابات وارد می نمودند چه می شود؟ اینکه برخی از احزاب و برخی از اصلاح طلبان عدم رای به دکتر معین را باعث همه و یا پاره ای نارسایی ها و سرکوب ها می دانستند چه؟ آیا این حرف ها و انتقادات هم اشتباه بوده است؟ اگر هم از هر انتخاباتی بگذریم از شرکت در انتخابات مجلس هشتم و ارائه لیستی به نام «یاران خاتمی» که نمی توان به این سادگی ها گذشت؟ آیا شرکت در انتخابات مجلس هشتم و ارائه لیست هم اشتباه بوده است؟ و باز تکلیف این همه انتقادی که گروه های تحریم کننده انتخابات مجلس هشتم از سوی یاران آقای خاتمی روانه شد چه می شود؟ کسی که امروز می پذیرد دیروز در انتخابات مجلس هشتم اشتباه کرده، از کجا معلوم که فردا نگوید امروز اشتباه می کرده است؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر