3

آگهی های فروش بردگان در آمریکا+تصاویر

  • کد خبر : 59691
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶

ده سال پیش اگر می خواستید شما یک بچه را برای روابط نامشروع بخرید باید این کار را در خیابان و انظار عمومی می کردید اما حالا در اینترنت با یک کلیک این کار را می توانید بکنید.

شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی به موضوع برده داری نوین در آمریکا و اشکال تازه آن پرداخته است.

اعلامیه لغو برده داری که به امضای آبراهام لینکلن رسیده است

شبکه بی بی سی با نمایش نمونه ای از اوراق مربوط به اسناد برده داری گفت: “اعلامیه تبلیغاتی که روزگاری در آمریکا، اروپا یا خاورمیانه برای فروش بردگان و غلامان تهیه می شد حالا دیگر آن را تنها در موزه ها می توان یافت اگرچه برخی فعالان اجتماعی معتقدند در دنیای امروز هم هنوز تبلیغاتی با همین مضامین می توان پیدا کرد.”

نمونه ای از آگهی های فروش بردگان در آمریکا

ملیکا ساداسر مدیر انجمن حمایت از حقوق دختران به بی بی سی می گوید: “ما هیچ وقت و زمانی نتوانستیم برده داری را چه از آمریکا و دیگر نقاط جهان کاملا ریشه کن کنیم، این مساله همیشه به نوعی وجود داشت.

ساداسر می افزاید: “مثلا الان در آمریکا ما با مساله فراگیری اینترنت و فروش دختر بچه ها از طریق آن مواجه ایم. در دو دهه اخیر اینترنت و تلفن همراه نه تنها معنای ارتباطی میان فردی را تغییر داده بلکه بسیاری از جرایم را از سطح خیابانها به فضای مجازی کشانده است.”

مدیر انجمن حمایت از حقوق دختران در آمریکا همچنین می افزاید: “ده سال پیش اگر می خواستید شما یک بچه را برای روابط نامشروع بخرید باید این کار را در خیابان و انظار عمومی می کردید اما حالا در اینترنت با یک کلیک این کار را می توانید بکنید.”

ملیکا ساداسر مدیر انجمن حمایت از حقوق دختران در آمریکا

اما کایبرن کارسون مورخ و استاد دانشگاه استنفورد که خود یک رنگین پوست است از اینکه باراک اوبامای سیاه پوست به ریاست جمهوری ایالت متحده دست یافته خوشحال است او به بی بی سی می گوید: ما باید این موفقیت را گرامی بداریم این چیزی است که همین صد سال پیش هم محال بود.

استاد دانشگاه استنفورد این را کافی نمی داند او معتقد است: اما داشتن یک رئیس جمهور سیاه پوست به معنای تمام شدن مشکلات حقوق بشری، تبعیض نژادی و نابرابری ها نیست.

از کلارنس لوسین نویسنده کتاب تاریخ سیاهان کاخ سفید هم دعوت شده تا در همین موضوع مطالبی را به بی بی سی بگوید به نظر او هم یک نفر نمی تواند مشکلاتی را که قرن ها وجود داشته حل کند.

او معتقد است: ما همچنان با مسائلی همچون تبعیض نژادی و نابرابری فرصت ها در زمینه آموزش، بهداشت و حتی محیط زیست مواجه خواهیم بود.

به گزارش بی بی سی؛ حالا این باراک اوباماست که یک پنج سال دیگر فرصت دارد تا به سهم خود جامعه آمریکا را به سوی برابری بیشتر و تبعیض کمتر سوق دهد.

اوباما در مراسم تحلیف دور دوم ریاست جمهوری

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر