1

انتقادهای مغرضانه نمی‌تواند به فوتبال ملی ما کمک کند

  • کد خبر : 61336
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶

مردم به من لطف دارند و من از تک تک آنها تشکر می‌کنم. از لقبی که به من داده‌اند احساس غرور می‌کنم و از آن لذت می‌برم.

مهرداد پولادی ابتدا در خصوص دعوت دوباره اش به تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این افتخار به من داده شده تا دوباره پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم. تمام سعی و تلاشم را به نمایش می‌گذارم تا نماینده شایسته‌ای برای باشگاه بزرگ پرسپولیس در تیم ملی باشم.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر شرایط تیم ملی خوب است. بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌اند از بهترین‌های فوتبال ایران هستند. انشاءالله آماده می‌شویم برای بازی حساس مقابل لبنان که برای جام ملت‌های آسیا با یک ۳ امتیاز استارت محکم بزنیم.

پولادی ادامه داد: لبنان تیمی است که ما در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز باید یک بار دیگر در تهران میزبان آنها باشیم و مطمئن باشید با این پیروزی می‌توانیم شرایط را برای نتیجه خوب در بازی بعدی هم مهیا کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که برخی‌ها دوست دارند از لبنان انتقام بگیریم،‌گفت: شکست تیم ملی ایران که در لبنان اتفاق افتاد یک حادثه بود. ما می‌خواهیم نشان دهیم که آن اتفاق تمام شده و فاصله فوتبالی ما و لبنان خیلی زیاد است. مطمئن باشید صد در صد در ورزشگاه آزادی تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با یک برد خوب زمین را ترک کنیم.

هافبک قرمزپوشان در مورد شرایط پرسپولیس و دیدار با فولاد خوزستان گفت: به نظرم بازی پرسپولیس و فولاد یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود. سرعت بازی در این دیدار بسیار بالا بود و دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه همدیگر داشتند. در این گونه بازی‌ها هر تیمی از موقعیت خود بهتر استفاده کند بدون شک برنده بازی است. ما متاسفانه از موقعیت‌های خوبمان استفاده نکردیم و به گل نرسیدیم.

وی افزود: ‌یک موقعیت بسیار عادی نصیبم شد. من قبل از اینکه مقابل دروازه به پاس پروویچ برخورد کنم یک فاصله صد متری را استارت زدم تا به پشت محوطه ۱۸ قدم حریف برسم. چون از پشت ۱۸ قدم خودمان تا زمین حریف فاصله زیادی بود و کمی از لحاظ بدنی تحلیل رفتم. به همین دلیل فرصت را از دست دادم. اگر فاصله من کمتر تا دروازه حریف بود قطعا می‌توانستم بهتر استفاده کنم. در کل فوتبال بدی را مقابل فولاد انجام ندادیم اما متاسفانه نتوانستیم برنده باشیم.

هافبک پرسپولیس در مورد تشویق‌هایی که هواداران او را بازیکن باغیرت نامگذاری کردند، گفت: مردم به من لطف دارند و من از تک تک آنها تشکر می‌کنم. از لقبی که به من داده‌اند احساس غرور می‌کنم و از آن لذت می‌برم. هر وقت با پیراهن پرسپولیس به میدان رفتم خدا می‌داند با تمام وجود بازی کرده‌ام. واقعا شرمنده این مردم هستم. چون الان در جایگاه یازدهم جدول هستیم و می‌دانم هواداران ناراحتند. ما باید رفته به رفته به بالای جدول و سهمیه آسیایی برسیم و سپس در جام حذفی که یکی از مدعیان قهرمانی هستیم با تمام قدرت به میدان برویم تا شرمندگی از هواداران را جبران کنیم.

پولادی در پایان درباره انتقاداتی که از تیم ملی وکی‌روش می‌شود، گفت: ما باید بدانیم برای تیم ملی هنوز هیچ چیز تمام نشده است. ما الان در یکی از حساس‌ترین شرایط فوتبال ایران قرار داریم. من دوست دارم اگر افرادی انتقاد می‌کنند سازنده و دلسوزانه باشد. چون اگر بخواهد انتقاد مغرضانه باشد به درد تیم ملی نمی‌خورد و حتی ضربه هم می‌زند. ما باید به تیم ملی کمک کنیم. خرداد ماه حساسی را پیش رو داریم و با یک برنامه‌ریزی و وفاق ملی و یک همدلی مثل قبل از بازی با کره‌جنوبی می‌توانیم دوباره روسفید باشیم. قطعا سه بازی ما برای راه پیدا کردن به جام جهانی بسیار سخت و حساس است اما ما هرگز ناامید نیستیم. اگر ما به جام جهانی برویم برای مردم،‌ مسئولین و هر کسی که در این مملکت زندگی می‌کند خوب است پس انشاءالله در فاصله مانده به بازی‌ها باید نشان دهیم که ما متحد و یکدل برای رفتن به جام جهانی هستیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر