3

ابتذال در شبکه بهایی من‌ و‌‌‌‌ تو ادامه دارد+ سند

  • کد خبر : 61830
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷

جوانی خود را به مثابه یک عروسک بدون اختیار توسط سازمان فرهنگی پهلوی‌ها (اگر بتوان با تسامح آن سخافت را فرهنگ نامید) جهت به ابتذال کشیدن فرهنگ و جوانان مملکت به بازی گرفته شده و تباه کردید.

داریوش سجادی از فعالان شبکه های ماهواره ای لس‌آنجلسی و مدیر سابق شبکه هما در صفحه فیس بوکش به فائقه آتشین که دوران کهن‌سالی خود را طی می‌کند اعتراض کرده است که چرا در پی به انحراف کشاندن جوانان است سجادی با اشاره به گذشته سیاه این خواننده کهن‌سال در دوران ستم شاهی وی را در آخر عمرش دعوت به تجدید نظر در این انحراف آفرینی فرا خوانده و نوشته است: «حد نگاه دارید. جوانی خود را به مثابه یک عروسک بدون اختیار توسط سازمان فرهنگی پهلوی‌ها (اگر بتوان با تسامح آن سخافت را فرهنگ نامید) جهت به ابتذال کشیدن فرهنگ و جوانان مملکت به بازی گرفته شده و تباه کردید. اینک و در زوال عمرتان اگر به فکر آخرت خود نیستید لااقل به فکر عاقبت جوانان این مملکت باشید.».

 استعمار پیر انگلیس که در گذشته سال‌ها ثروت‌های بسیاری از کشورها را با لشگر کشی و قتل عام چپاول کرده است در دوران جدید برای تداوم سلطه خود ابزارهای جدیدی به کار می‌برد در این نوع حمله خاموش با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم فرهنگ جوامع مقاوم و ایستاده را مورد حمله قرار می‌دهند تا به خیال خام خود ملت‌ها فرهنگ منحرف مهاجم را پذیرفته و از آن استقبال کنند که در نهایت سوء استفاده از چنین مردم خودباخته ای کار بسیار ساده است.

بر اساس تئوری فوق کشور انگلیس با تمام مشکلات اقتصادی خود شبکه منوتو را راه اندازی کرد و با بکار گیری چند جوان بهائی از آنان همانند عروسک‌های خیمه شب بازی برای انحراف جوانان کشورمان استفاده میکند تا جایی که در ایام عزاداری ماه محرم که تمامی ایرانیان حتی هم‌وطنان ارمنی و اهل سنت مشغول عزاداری حضرت سیدالشهدا بودند این شبکه برنامه های مبتذل و شاد پخش می‌کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر