2

حسین عسگری: اطلاعی از استعفای فنایی و مرادی ندارم

  • کد خبر : 63532
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹

رییس دپارتمان داوری می‌گوید درباره مسائل پیش آمده در کمیته داوران صحبتی نمی‌کند. حسین عسگری در حاشیه نشست هماهنگی اعضای فدراسیون فوتبال در کمیته‌های مختلف AFC درباره استعفای مسعود مرادی و محمد فنایی از کمیته داوران و مسائلی که در این کمیته به وجود آمده اظهار کرد: من هیچ اطلاعی از این مسائل ندارم و […]

رییس دپارتمان داوری می‌گوید درباره مسائل پیش آمده در کمیته داوران صحبتی نمی‌کند.

حسین عسگری در حاشیه نشست هماهنگی اعضای فدراسیون فوتبال در کمیته‌های مختلف AFC درباره استعفای مسعود مرادی و محمد فنایی از کمیته داوران و مسائلی که در این کمیته به وجود آمده اظهار کرد: من هیچ اطلاعی از این مسائل ندارم و وظیفه‌ای هم ندارم که درباره آن صحبت کنم. مسئولیت این کمیته با اصفهانیان و کفاشیان است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود همچنان بین کمیته داوران و دپارتمان داوری اختلافاتی وجود دارد گفت: مگر من می‌توانم که در دپارتمان هر طور دلم خواست کار کنم . به هر حال در دپارتمان تشکیلاتی وجود دارد و ما کار خود را روی روال انجام می‌دهیم.

رییس دپارتمان داوری درباره نگرانی‌هایی که بابت انتخاب علیرضا فغانی برای قضاوت در جام جهانی وجود دارد گفت: چرا شما کمک می‌کنید که خودمان برای این مسائل مشکل درست کنیم؟ اصلا موضوعی پیش نیامده که بخواهیم به آن بپردازیم. دفعات قبل هم چندین بار از این جریان‌های مشابه پیش آمد اما هر بار غلط بود. الان ۷ نفر برای قضاوت در جام جهانی کاندید شده‌اند و یک سال دیگر مانده تا انتخاب نهایی صورت گیرد. در آن زمان هر کس آمادگی بیشتری داشته باشد، انتخاب خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر