1

جان تری کاپیتان تیم چلسی تمایل دارد سرمربی این تیم باشد

  • کد خبر : 6415
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵

جان تری کاپیتان تیم چلسی بار دیگر تاکید کرد مایل است در آینده سرمربی تیم باشگاهی اش شود ولی در عین حال ابراز امیدواری کرد اندره ویلاش بواش مدتی طولانی سرمربی تیم چلسی باقی بماند . تری که سی سال دارد به خبرنگاران گفت : به اعتقاد من انتصاب ویلاش بواش سی و سه ساله […]

جان تری کاپیتان تیم چلسی بار دیگر تاکید کرد مایل است در آینده سرمربی تیم باشگاهی اش شود ولی در عین حال ابراز امیدواری کرد اندره ویلاش بواش مدتی طولانی سرمربی تیم چلسی باقی بماند .

تری که سی سال دارد به خبرنگاران گفت : به اعتقاد من انتصاب ویلاش بواش سی و سه ساله به سرمربیگری تیم فوتبال چلسی ، بر رویکرد مسئولان این تیم در جوان گرایی برای انتخاب سرمربی دلالت دارد .

وی گفت :‌وقتی مدت قرارداد من با چلسی تمام شود ، من هم سی و سه ساله خواهم شد و روشن است که من هم آرزو دارم در نهایت سرمربی شوم .

تری افزود بازیکنانی مانند من که مدتهای طولانی در چلسی توپ زده اند امیدوارند اگر توانستند مهارت و شایستگی خود را ثابت کنند ، شاید روزی بتوانند در آینده در کادر فنی چلسی نقشی ایفا کنند و مسئولان باشگاه هم همواره مشوق این موضوع بوده اند . به گزارش خبرگزاری فرانسه ، تری در عین حال تاکید کرد به ویلاش بواش و توانایی های وی اعتماد کامل دارد و مطمئن است که وی دستاوردهای بزرگی برای چلسی به ارمغان خواهد اورد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر