3

۵۵۰۰ نیروی جوان و متخصص در بدنه صنعت نفت استخدام می شوند

  • کد خبر : 6575
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵

سرپرست وزارت نفت در بازدید از محل برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی از پیوستن ۵۵۰۰ نیروی جوان و متخصص به بدنه صنعت نفت خبر داد. محمد علی آبادی گفت : از میان ۱۵۰ هزار شرکت کننده در این آزمون حدود ۵۵۰۰ نفر از بهترین و […]

سرپرست وزارت نفت در بازدید از محل برگزاری آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی از پیوستن ۵۵۰۰ نیروی جوان و متخصص به بدنه صنعت نفت خبر داد.

محمد علی آبادی گفت : از میان ۱۵۰ هزار شرکت کننده در این آزمون حدود ۵۵۰۰ نفر از بهترین و توانمند ترین جوانان کشور به استخدام صنعت نفت درخواهند آمد.

وی افزود: این آزمون زیر نظر مجرب ترین و با سابقه ترین افراد برگزار شده و روند انتخاب نیروهای مورد نیاز به صورتی است که به سمت استفاده از نیروهایی با تحصیلات بالا برویم و به تدریج با کاهش استفاده از نیروهای دیپلم و زیر دیپلم و در مواردی هم فوق دیپلم به سمت استفاده از نیروهای کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا حرکت کنیم.

سرپرست وزارت نفت ادامه داد: در سال های آینده اداره امور به بخش خصوصی واگذار شود و نیروهای جدید در رده های مدیریتی و بالای صنعت نفت به کار گرفته شوند.

وی گفت: به کارگیری نیروهای توانمند به طور یقین موجب سرعت و حرکت در مسیر پیشرفت می شود و نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

سرپرست وزارت نفت گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند، بهترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن مجموعه است و وجود بهترین تجهیزات و امکانات بدون نیروی انسانی مجرب نمی تواند مفید باشد.

این آزمون روز های پنجشنبه و جمعه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر