3

توافق برای کمک به یونان یک گام رو به جلو

  • کد خبر : 6825
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸

وزیر کار انگلیس با اشاره به اختلافات موجود در آمریکا بر سر تعیین سقف بدهی های دولت این کشور، ادامه این وضعیت را به زیان اقتصاد جهان دانست. “وینس کبل” در مصاحبه با شبکه خبری بی.بی.سی با اعلام این هشدار جمهوریخواهان آمریکا را متهم به سهم خواهی از شرایط موجود در ایالات متحده در ارتباط […]

وزیر کار انگلیس با اشاره به اختلافات موجود در آمریکا بر سر تعیین سقف بدهی های دولت این کشور، ادامه این وضعیت را به زیان اقتصاد جهان دانست.

“وینس کبل” در مصاحبه با شبکه خبری بی.بی.سی با اعلام این هشدار جمهوریخواهان آمریکا را متهم به سهم خواهی از شرایط موجود در ایالات متحده در ارتباط با سقف بدهی های دولت کرد.

افق – مهر:وی در ادامه جمهوریخواهان را به افرادی تشبیه کرد که همواره به فکر جمع کردن آذوقه برای خود هستند.

بر اساس این گزارش، اگر معضل بوجود آمده میان دولت آمریکا و کنگره این کشور درباره بدهی ها تا تاریخ دوم آگوست حل نشود، وزرت خزانه داری آمریکا هیچ پولی برای هزینه کردن نخواهد داشت.

اوباما قصد دارد تا با افزایش سقف مالیات ها و کاهش هزینه های دولت بدهیهای دولت آمریکا را کاهش بدهد اما جمهوریخواهان به شدت مخالف افزایش سطح مالیات ها هستند .

وینس کبل وزیر کار انگلیس

در این میان اوباما به دنبال آن است تا سقف بدهی های دولت را افزایش دهد تا از این طریق و با گرفتن وام های جدید بحران کسری بودجه را پایان دهد بر همین اساس پیش از آغاز تنش های جدید میان کنگره و کاخ سفید دو طرف بر سر سقف بدهی ۱۴ تریلیون و ۳۰۰ میلیارد دلاری دولت توافق کرده بودند اما وضعیت فعلی آمریکا حکایت از آن دارد که امکان افزایش این سقف وجود دارد.

با این وجود نشست اضطراری روز گذشته اوباما با رهبران کنگره بدون رسیدن به نتیجه ای خاص پایان یافت.

کبل در ارتباط با این موضوع گفت : این موضوع یک خطر بزرگ است که بازارهای جهانی را تهدید می کند و ادامه آن می تواند وضعیتی بدتر از منطقه یورو را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه از توافق به دست آمده در اروپا و منطقه یورو برای کمک به اقتصاد یونان تقدیر کرد و گفت : این یک گام رو به جلو است اما هنوز کارهای زیادی باید انجام بگیرد. این توافق مشکلات بزرگ را حل نمی کند اما همانگونه که گفتم توافق برای کمک به یونان یک گام رو به جلو محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر