4

مساله یارانه‌ها و سهام عدالت نبایستی در مبارزات انتخاباتی مورد استفاده ابزاری قرار گیرد.

  • کد خبر : 7508
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷

سرلشکر سیدحسین فیروزآبادی اظهارداشت: هدفمندی یارانه‌ها یک طرح اساسی و ملی است و سهام عدالت و پرداخت یارانه‌ها حق مردم است که به همت دولت و مجلس اقدامات زیادی به اجرا درآمده است و سیاست‌مداران در اظهارنظرهای سیاسی در این موارد احتیاط کنند. وی افزود: درست است که پرداخت یارانه غیرنقدی و یا صرف آن در […]

سرلشکر سیدحسین فیروزآبادی اظهارداشت: هدفمندی یارانه‌ها یک طرح اساسی و ملی است و سهام عدالت و پرداخت یارانه‌ها حق مردم است که به همت دولت و مجلس اقدامات زیادی به اجرا درآمده است و سیاست‌مداران در اظهارنظرهای سیاسی در این موارد احتیاط کنند.

وی افزود: درست است که پرداخت یارانه غیرنقدی و یا صرف آن در امور تولیدی و کمیته امداد امام(ره) و طرح شهید رجایی به نفع اقتصاد کشور است و نتایج خوبی دارد، اما در شرایط جاری برای طرح هدفمندی یارانه‌ها عملی نیست و بنابراین پرداخت یارانه‌ها که نقش مهمی در بهبودی زندگی محرومان و اقشار کم‌درآمد داشته است باید تداوم یابد.

این عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: مساله یارانه‌ها و سهام عدالت نبایستی در مبارزات انتخاباتی مورد استفاده ابزاری قرار گیرد.
وی در ادامه پیرامون اقدام تروریستی در کشور نروژ گفت: غرب باید توجه کند که پشت تندروی‌های به اصطلاح مذهبی و اقدامات تروریستی و نژادپرستی، صهیونیست‌ها هستند و این رژیم غاصب صهیونیستی است که صرفا به عقاید غلط و نژادپرستانه خود می‌اندیشد و سایر مردم دنیا را ملعبه اهداف خود قرار داده است.
فیروزآبادی خطاب به کشورهای اروپایی تاکید کرد: هرگونه تحقیقی درباره علل و انگیزه‌های اقدام تروریستی در نروژ بدون جستجوی دست صهیونیست‌ها بی‌فایده است و از زمانی که صهیونیست‌ها احساس ضعف و شکست کردند تلاش نمودند تا با انحراف در مسیحیت، صهیونیزم مسیحی را گسترش دهند که این خطر بزرگ برای جهان مسیحیت است و این هشدار را غرب و کلیسا باید جدی بگیرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر