2

مجوز ایجاد ۵۰ رشته دکتری پژوهش محور توسط جهاد دانشگاهی

  • کد خبر : 7602
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اعلام کرد: مجوز ایجاد ۵۰ رشته دکتری پژوهش محور توسط جهاد دانشگاهی اخذ شد که در سال تحصیلی جدید در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شوند. دکتر ایمانی خوشخو در نشست دومین نمایشگاه آموزشی ایران که با حضور نمایندگان و اعضای وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و دانشگاه‌های کشور در محل جهاد دانشگاهی واحد تهران […]

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اعلام کرد: مجوز ایجاد ۵۰ رشته دکتری پژوهش محور توسط جهاد دانشگاهی اخذ شد که در سال تحصیلی جدید در این رشته‌ها دانشجو پذیرش می‌شوند.

دکتر ایمانی خوشخو در نشست دومین نمایشگاه آموزشی ایران که با حضور نمایندگان و اعضای وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و دانشگاه‌های کشور در محل جهاد دانشگاهی واحد تهران برگزار شد، از تحصیل ۴۰۰ هزار دانشجو در ۱۱۰ مرکز وابسته به جهاد دانشگاهی خبر داد.

وی با اشاره به تاسیس جهاد دانشگاهی در ۱۶ مرداد ماه سال ۵۹ و پس از تعطیلی دانشگاه‌ها، عنوان کرد: هدف اصلی جهاد دانشگاهی استفاده از امکانات دانشگاهی در جهت رفع نیازهای جامعه بود، نیازهایی که به شکل معمول در جامعه به آن پاسخ داده نمی‌شدند.

وی با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی در سه شاخه فرهنگ، آموزش و پژوهش، گفت: جهاد دانشگاهی علی‌رغم فراز و نشیب‌هایی که در طول ۳۰ سال داشته است، همچنان مورد عنایت و توجه مسوولان عالی نظام مخصوصا مقام معظم رهبری قرار دارد که ایشان در چند نوبت، جهاد دانشگاهی را نهادی مثمرثمر معرفی کردند.

ایمانی با اشاره به جایگاه مهم آموزش در مسیر توسعه کشور، گفت: با توجه به نقش نیروهای جوان و نیازهای کشور و اینکه آموزش راه میان‌بری برای توسعه است، پیشرفت در عرصه آموزش را باید با شتاب و توسعه پیش ببریم، در این فضا باید با توجه به متدهای جدید جهان، خود را تجهیز و سپس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را به داخل و خارج از کشور معرفی کنیم.

به گفته معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، با توجه به خلایی که در عرصه یکپارچه سازی توانمندیهای کشور و عدم ارتباط تنگاتنگ داخل و خارج وجود دارد، باید بخشهای داخل را به نمایشگاههای خارجی متصل کرد.

ایمانی خوشخو در خاتمه با اشاره به برگزاری دوره اول این نمایشگاه جهت پاسخگو بودن به این خلا و نیاز کشور، گفت: خوشبختانه جهاد دانشگاهی بدون هیچ انگیزه نهادی صرفا با نیتی که بتواند فضایی جهت حضور دستگاه‌ها ایجاد کند، این نمایشگاه را تدارک دیده و به سمتی پیش می‌رود که ایران پایگاه مهمی برای عرضه مسائل آموزشی در کشورهای منطقه و سایر کشورها باشد.

براساس گزارش ایسنا، دومین نمایشگاه آموزشی ایران طی روزهای اول تا سوم آبان ماه به همت جهاد دانشگاهی در صحن اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود/

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر