2

امیر قلعه نویی در جلسه دیروز انتقادات خود را به گوش عزیزمحمدی رساند.

  • کد خبر : 7922
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۲

امیر قلعه نویی در جلسه دیروز انتقادات خود را به گوش عزیزمحمدی رساند. به گزارش «۲۴»، جلسه روز گذشته امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال زمانی به جنجال کشیده شد که عزیز محمدی و علیپور وارد اتاق تاج شدند و حرف های قلعه نویی را شنیدند. […]

امیر قلعه نویی در جلسه دیروز انتقادات خود را به گوش عزیزمحمدی رساند.

به گزارش «۲۴»، جلسه روز گذشته امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال زمانی به جنجال کشیده شد که عزیز محمدی و علیپور وارد اتاق تاج شدند و حرف های قلعه نویی را شنیدند.

بر اساس اخبار رسیده، قلعه نویی به محض دیدن عزیز محمدی انتقادات خود را مطرح می کند که بخشی از این انتقادات به علیپور مرتبط می شده و سپس طرفین بدون اینکه به جمع بندی برسند جلسه را ترک می کنند.

یک منبع آگاه از اتفاقات این نشست پر سرو صدا به خبرنگار ما گفت: قلعه نویی در این نشست از عزیز محمدی می پرسد که چرا به قرارداد افشین قطبی با باشگاه پرسپولیس ایراد نگرفته است؟ سپس این مربی در لابه لای حرفهای خود با طعنه می گوید: مربی ای در فوتبال ما کار می کرد که به فدراسیون گفته بود اگر اینترنت منزلم یک لحظه قطع شود ساکم را برمی دارم و می روم اما هیچکدام ئشما بزرگواران در فدراسیون به او ایرادی نگرفتید! حالا چطور شده به من که سالم کار می کنم گیر داده اید؟

عزیز محمدی سپس به قلعه نویی می گوید : خیلی از مربیان تعهد نامه ما را امضا کرده اند! قلعه نویی پاسخ می دهد: من را با فلانی مقایسه می کنید؟ می خواهید از خیلی ها نام ببرم که پرونده دارن اما شما کاری به کارشان ندارید؟!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر