4

نرخ‌های جدید خودروسازان اعلام شد

  • کد خبر : 79927
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۱۵

پس از چندین بار تعیین و تکذیب نرخ ها، امروز قیمت نهایی برخی محصولات دو شرکت بزرگ سایپا و ایران خودرو را بر اساس مصوبه شورای رقابت اعلام شد.

ایران خودرو و سایپا قرار بود نرخ های جدید را روز گذشته اعلام رسمی کنند تا فروش های جدید آغاز شود، البته این امر ابتدا به بعداز ظهر دیروز و سپس به صبح امروز موکول شد که بالاخره پس از چندین بار تعیین و تکذیب نرخ ها، امروز قیمت نهایی برخی محصولات دو شرکت بزرگ سایپا و ایران خودرو را بر اساس مصوبه شورای رقابت اعلام شد.

در همین ارتباط معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از تایید قیمت جدید محصولات ایران خودرو توسط شورای رقابت خبر داد.

فیمت مصوب برخی محصولات ایران خودرو

نرخ جدید وانت باردو بنزینی با تزمز ضد قفل، ۱۰۸میلیون یکصد هزار ریال؛ وانت باردو بنزینی با ترمز ضد قفل جدید، ۱۰۸میلیون و ۷۰۰هزار ریال، وانت باردو دوگانه سوز با ترمز ضد قفل جدید ۱۲۸میلیون و دویست هزار ریال و وانت باردو دو گانه سوز با ترمز ضد قفل ۱۲۳میلیون و یکصد هزار ریال می باشد.

وی قیمت پژو  ۴۰۵اس ال ایکس با موتور تی ۵،کیسه هوای راننده ۲۳۱ میلیون و یکصد هزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پژو۴۰۵ بنزینی جی ال ایکس با کیسه هوای راننده ۲۲۰میلیون ۸۰۰هزار ریال می باشد.

پژو۴۰۵ دوگانه سوز جی ال ایکس با کیسه هوای راننده ۲۳۶میلیون ۶۰۰هزار ریال است.

سمند ال ایکس ای اف ۷ پایه گاز سوز ۲۵۶میلیون ریال و۹۰۰هزار ریال عرضه خواهد شد.

سمند ال ایکس ای اف ۷ بنزینی با کیسه هوای راننده، ۲۴۲میلیون ۸۰۰هزار ریال خواهد بود، همچنین سمند ال ایکس سال بنزینی با کیسه هوای راننده  ۲۳۰میلیون ریال قیمت گذاری شده است.

بابایی قیمت سمند ال ایکس سال دوگانه سوز با کیسه هوای راننده را ۲۴۸میلیون ۵۰۰هزار ریال عنوان کرد و خودروی سمند اس ای با کیسه هوای راننده را ۲۰۶میلیون ۲۰۰هزار یال مطرح کرد.

وی در ادامه افزود: خودروی پژو پارس سال با کیسه هوای راننده  ۲۶۹میلیون ۷۰۰هزار ریال و پژو پارس معمولی دوگانه سوز با کیسه هوای راننده ۲۸۲میلیون ۸۰۰ریال خواهد بود.

بابایی با بیان اینکه خودروهای مذکور دارای استاندارد یورو دو هستند، تاکید کرد مشتریان می توانند از ساعت ۱۸ امروز با مراجعه به سایت ikco.com نسبت به خرید خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.

گفتنی است قیمتهای فوق با احتساب بیمه و مالیات سال ۹۲ محاسبه شده است.

نرخ های جدید شرکت خودرو سازی سایپا

در همین راستا شرکت خودروسازی سایپا نیز اعلام کرد: پس از برگزاری جلسات مکررخودروسازان با شورای رقابت و محاسبه قیمت ها بر اساس فرمول این شورا ، قیمت دو خودرو پر تیراژ X100 و تیبا که از سوی گروه خودروسازی سایپا محاسبه و به شورای رقابت اعلام شده بود مورد تصویب این شورا قرار گرفت.

براساس این گزارش قیمت سایپا ۱۳۱ SL مبلغ ۱۴۴۷۴۰۰۰۰ ریال و تیبا SX مبلغ ۱۸۷۹۰۰۰۰۰ ریال  تعیین گردیده است که قیمت آپشن های درخواستی مشتریان جداگانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

همچنین مشتریانی که بعد از ۱۷ بهمن ماه ۹۱ اقدام به خرید و یا تحویل خودرو نموده اند ، خودرو آنها با قیمت جدید محاسبه و مابه التفاوت قیمتی آن به آنها مسترد خواهد شد .

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر