2

ازچندباشگاه لیگ برتری پیشنهادداشتم

  • کد خبر : 80687
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴

سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از تمدید قراردادش با این تیم برای فصل سیزدهم لیگ برتر گفت: به واسطه تعاملی که بین مسئولان باشگاه و کادر فنی وجود دارد قصد داریم در آینده قدم های بزرگی برداریم.

علی دایی که عصر امروز چهارشنبه قراردادش را با راه آهن برای یک فصل دیگر تمدید کرد در نشست خبری این باشگاه ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته هماهنگی و تعامل خوبی بین کادر فنی و مسئولان باشگاه برقرار بود و به خاطر همین تعامل و رابطه خوبی که بین ما بود تصمیم گرفتم قراردادم را یکسال دیگر با این باشگاه تمدید کنم. مدیران باشگاه فکرهای بزرگی در سر دارند و می خواهیم به کمک یکدیگر قدم های بزرگی برداریم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده پیشنهادی داشته است، گفت: نمی خواهم در این مورد صحبت کنم اما من از چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم اما دیدم شرایط کار در راه آهن فراهم است و به همین خاطر در این تیم می ماندم چرا که اعتقاد دارم در این شرایط راحت تر می شود کار کرد. کار اصلی ما از روز شنبه شروع می شود. راه آهن خانه من است و دوست دارم در این تیم به آرزوهای فوتبالی ام برسم. برای بستن تیمی خوب زمان کافی را در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم با دراختیار گرفتن بازیکنان خوب حضور پرقدرتی در لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن ادامه داد: تیمی که از الان کارش را آغاز کند حضور موفق تری در لیگ خواهد داشت. الان زمان داریم تیم را آنطور که مد نظر خودم است ببندم. ما اهداف زیادی برای فصل بعد داریم و قصد داریم با حضوری موفق به اهدافی که باشگاه ترسیم کرده است دست پیدا کنیم. امسال شرایط برای کار خوب فراهم شده و امیدوارم بتوانیم کارهای بزرگی در این باشگاه انجام دهیم.

دایی در پاسخ به این پرسش که چندرصد راه آهن دچار تغییرات خواهد شد گفت: تا حدودی تغییر خواهیم داشت. براساس بررسی هایی که کرده ایم باید نقاط ضعف تیم را با جذب چند بازیکن برطرف کنیم. من خیلی روی این مسائل فکر کردم و سه بازیکن را مد نظر دارم و امیدوارم با تلاش های مدیرعامل بتوانم این بازیکنان را به خدمت بگیرم. ضمن اینکه یکی از اهداف ما در باشگاه راه آهن این است که دست از سازندگی برنداریم و طوری کار کنیم که هم برای باشگاه و هم برای فوتبال ایران بازیکنان پرورش دهیم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مطالباتش از این باشگاه نیز گفت: من از طریق قانون این موضوع را پیگیری خواهم کرد. مدارکم را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دادم اما باشگاه پرسپولیس این کار را نکرد. با این حال تابع تصمیم کمیته انضباطی هستم و امیدوارم بتوانم از این راه به حقم برسم.

علی دایی از اظهار نظر پیرامون استعفای یحیی گل محمدی خودداری کرد و گفت: من نباید در این مورد صحبت کنم. زمانی که گل محمدی به پرسپولیس آمد خبر نداشتم و حالا هم که رفته است اطلاعی از دلایل آن ندارم. باین حال در دو تیم استقلال و پرسپولیس مردم نتیجه می خواهند. پرسپولیس هم در سالهای اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است. این را باید کسانی پاسخ دهند که یا این نفرات را می آوردند یا این مدیران را برای پرسپولیس منصوب می کنند.

وی خداحافظی مهدی مهدوی کیا را در شان او ندانست و گفت: متاسفانه این مشکل در ورزش ما اپیدمی شده است که نمی توانیم برای ورزشکارانمان خداحافظی باشکوه بگذاریم. برای مهدوی کیا خوب نبود که در یک بازی رسمی باشگاهی خداحافطی کند. حتما باید در یک دیدار تیم ملی بازی خداحافظی اش را انجام می داد. من که دنبال این مسائل نبودم اما برای مهدی باید بازی باشکوه تری برگزار می شد. من زمانی که سایپا قهرمان شد تصمیم به خداحافظی گرفتم و الان خوشحالم که آن زمان از فوتبال خداحافظی کردم.

علی دایی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد خداحافظی علی کریمی چیست گفت: ان شالله که موفق باشند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر