1

اهالی رسانه بهترین‌های موسیقی پاپ ایران را برگزیدند

  • کد خبر : 80800
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۴۹

مجله تخصصی «ترانه ماه» در یک نظرسنجی بهترین‌های موسیقی پاپ ایران در سال ۱۳۹۱ را معرفی کرد.

 در این نظرسنجی که نتایج کامل آن در شماره ۵۸ مجله «ترانه ماه» منتشر شده، ۹۶ فعال رسانه‌ای حوزه فرهنگ و هنر بهترین‌های موسیقی پاپ در سال گذشته را انتخاب کردند.

در این نظرسنجی هریک از اهالی رسانه حداکثر می‌توانستند به سه هنرمند یا گزینه در رشته‌ها و زمینه‌های چهارده‌گانه به ترتیب اولویت رای بدهند تا به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب ۵، ۳، ۱ امتیاز تعلق بگیرد و مجموع آرا، نمایانگر «بهترین‌ها» در هر یک از این گزینه‌ها شود.
به این ترتیب در بخش چهره برتر سال ۹۱، محسن چاوشی با ۷۷ امتیاز اول شد و شهرام شکوهی با ۷۲ امتیاز و احسان خواجه‌امیری با ۶۵ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
در بخش بهترین خواننده، احسان خواجه‌امیری با ۱۳۵ امتیاز در رده اول قرار گرفت. در این بخش محسن چاوشی با ۹۱ امتیاز و شهرام شکوهی با ۸۷ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دیگر بخش‌ها کارن همایونفر با ۱۲۷ امتیاز بهترین آهنگساز شناخته شد. سیروان خسروی با ۲۲۸ امتیاز به عنوان بهترین تنظیم‌کننده معرفی شد و روزبه بمانی با ۲۲۰ امتیاز بهترین ترانه‌سرا و بابک ریاحی‌پور با ۷۸ امتیاز بهترین نوازنده شناخته شدند.
«عاشقانه‌ها» با صدای احسان خواجه‌امیری با ۱۳۰ امتیاز عنوان بهترین آلبوم را به خود احتصاص داد. در این بخش آلبوم «من خود آن سیزدهم» محسن چاوشی با ۱۰۴ امتیاز و «خاطرات مبهم» رضا یزدانی با ۷۵ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
«احساس آرامش» با صدای احسان خواجه‌امیری با ۶۲ امتیاز بهترین قطعه شناخته شد.
در بخش بهترین اجرای زنده (کنسرت)، شهرام شکوهی با ۹۷ امتیاز اول شد و رضا یزدانی و فرزاد فرزین به طور مشترک با ۶۰ امتیاز دوم شدند. بنیامین بهادری با ۵۱ امتیاز در رده سوم این بخش قرار گرفت.
«زمانه» از گروه سون با ۱۱۰ امتیاز در بخش بهترین تیتراژ و آهنگ فیلم اول شد و در بخش بهترین میکس و مسترینگ، سیروان خسروی با ۱۱۵ امتیاز در رده اول قرار گرفت. در بخش پدیده سال ۹۱، کامران رسول‌زاده با ۷۰ امتیاز در رده نخست قرار گرفت و سینا حجازی با ۵۰ امتیاز و محمد علیزاده با ۴۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

خبرآنلاین،

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر