3

رقم عجیب قرارداد مدافع جنجالی استقلال

  • کد خبر : 81051
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

علی فتح الله زاده می گوید بعد از قهرمانی استقلال ، او و استقلالی ها به خانه غلامحسین مظلومی ، پیشکسوت سرشناس این تیم می روند تا جشن قهرمانی شان را با این عزیز در بستر بیماری قسمت کنند .

فتح الله زاده در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درباره قهرمانی استقلال و اتفاقات روز این تیم سخن گفت. او که با بحران جدایی قریب الوقوع سرمربی تیمش مواجه است می گوید:« از این بابت خیال تان راحت باشد ، اگر من باشم حتما امیرخان را هم نگه می دارم. برنامه ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است. فعلا هم بهتر است که تمام فکر و ذکرمان این باشد که شادی قهرمانی به کام هواداران تلخ نشود. امیرخان هم دلخور است اما دلش را بدست می آوریم و همه با هم آشتی می کنیم.»
فتح الله زاده درباره بیماری غلامحسین مظلومی یکی از افتخارات باشگاه استقلال هم گفت:« متاسفانه ایشان کسالت دارند . ما جویای حال شان هستیم و قطعا بعد از جشن قهرمانی ، همگی با هم به دیدارغلامحسین خان می رویم و قهرمانی تیم را با ایشان که از افتخارات باشگاه مان است تقسیم می کنیم.»
مدیر استقلالی ها که به عیادت همایون بهزادی رفته است درباره دیدار با سرطلایی قرمز ها هم می گوید:« باورتان نمی شود وقتی مرا دید و دستم را گرفت تا بلند شود. لبخندی روی لبش نشست. من فکر می کردم در کما باشد اما انگار شرایطش خدا را شکر بهتر از دو روز گذشته شده است. آرزو می کنم همایون خان هم دوباره بهبودی کامل پیدا کنند درست مثل غلامحسین خان مظلومی ما . هر دو سر طلایی فوتبال ما انشالله زودتر سلامتی شان را باز می یابند .»
فتح الله زاده درباره اینکه کفاشیان گفته همه رسانه های دنیا نماینده می فرستند تا از او تصویر بگیرند ، می گوید:« معلوم است که من از او خوش تیپ تر هستم(می خندد) قرار شده آن وسط که دو تایی تنها هستیم ، کلید و پرچم فدراسیون فوتبال را به من تحویل دهد تا دیگر قهرمانی هایم را ببرم به فوتبال ملی! راستی حاجی جان کدام مدیر را داری که در تیمش ۷ تا قهرمانی داشته باشد؟ به من می گویند حاجی ۷ ستاره( می خندد و می گوید ، من را می اندازید سر دنده کل و کل بعد این ها را می نویسید ، می گویند حاجی را ببین چه می گوید. شما هم که شوخی سرتان نمی شود ، همه را می نویسید!) ولی کلا خودت که می دانی من چقدر کفاشیان را دوستش دارم. ولی دیگر کم کم وقتش شده که من بروم فدراسیون فوتبال( ها ها ها!)»
حاجی که حسابی روی امادگی بدنی اش کری می خواند ، می گوید:« حاجی جان اگر آقای عابدینی راست می گوید بیاید روی چمن آزادی یک شیرجه بزند بعد بگوید من نمی توانم شیرجه بزنم.»
به فتح الله زاده می گوییم علی کفاشیان هم در شیرجه های او در قطر تشکیک کرده است که مدیر استقلال می گوید:« یعنی من آن عکس های به ان قشنگی را فتوشاپ کردم؟ بعد فیلمش را چطور؟ آنها را هم فتوشاپ کردم؟ اگر ما فیلم را هم می توانیم دستکاری کنیم که کارمان خیلی درست است پس !»

 

او درباره حرف های حنیف عمران زاده و شکایتش از شرایط مالی تیم هم می گوید:« حنیف راست می گوید ، چک ۷۰۰ میلیونی او که چک اسپانسر تیم بوده ، برگشت خورده است. ولی این اتفاق ها پیش می آید باید حلش کنیم.»
۷۰۰ میلیون آن هم برای یک فصل برای مدافعی که ملی پوش نیست ، رقمی بزرگی نبوده؟ فتح الله زاده می گوید:« حاجی جان چرا شاکی می شوید؟ بله قبول دارم زیاد است اما بخش زیادی از آن بدهی های قبلی بوده ، پدر و پدر جد حنیف هم از ما طلب داشتند ، این طلب های حنیف از ما خیلی قدیمی است و تمام هم نمی شود!»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر