1

آقامحمدی: لیستی ۳۱ نفره با حضور تمام متخصصان برای انتخابات شورای شهر آماده کرده ایم

  • کد خبر : 82972
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

آقامحمدی با اشاره به بی توجهی برخی افراد نسبت به منویات رهبری گفت: برخی افراد معلوم الحال و پشت پرده برخلاف نظر رهبری و نام گذاری ایشان برای سال ۹۲ ، گام بر می دارند.

بنیانگذار ائتلاف شهرستانی ها و تهران بزرگ با انتقاد از عملکرد رئیس  شورای شهر تهران گفت: با همه احترامی که برای دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران قائلم ولی نسبت به عملکرد وی درباره اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه شورای شهر به شهرداری انتقاد دارم چرا که این بودجه را می توانستند به تشکیل صندوق قرض الحسنه کم بهره، برای حل مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد جامعه اختصاص دهند.

اکبر آقامحمدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی افق نیوز با اشاره به نوع فعالیت ائتلاف خود اظهار داشت: چند سالی است که طی ائتلاف بزرگ شهرستانی ها و تهران بزرگ، جهت حضور گسترده در انتخابات و پرشور شدن این مهم، فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر یادآور شد: با مشورت شورای مرکزی ائتلاف و حمایت ۲۰۰ نفر از هیات های مذهبی  تهران و ۳۰۰ هیات مذهبی شهرستانی، لیستی ۳۱ نفره را برای انتخابات شورای شهر آماده کرده ایم تا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حرکتی بزرگ خلق کنیم.

آقامحمدی با اشاره به بی توجهی برخی افراد نسبت به منویات رهبری درباره نام گذاری سال ۹۲ تاکید کرد: برخی افراد معلوم الحال و پشت پرده برخلاف نظر رهبری و نام گذاری ایشان برای سال ۹۲ ، گام بر می دارند.

وی با اشاره به هدف ائتلاف شهرستانی ها و تهران بزرگ گفت: هدف ائتلاف ما بازگشت به آرمانهای امام راحل و شهدا است و در لیست خود افراد متعهد و متخصص و ولایت مدار را قرار خواهیم داد.

بنیانگذار ائتلاف شهرستانی ها و تهران بزرگ با انتقاد از عملکرد چمران، رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: با همه احترامی که برای دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران قائلم ولی نسبت به عملکرد وی درباره اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه شورای شهر به شهرداری انتقاد دارم چرا که این بودجه را می توانستند به تشکیل صندوق قرض الحسنه کم بهره، برای حل مشکلات معیشتی اقشار درآمد جامعه اختصاص دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82972

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر