4

ابراهیم زاده:توافقی با تراکتورسازی نداشته‌ام

  • کد خبر : 84300
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹

گزینه سرمربیگری تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: توافقی با مسئولان باشگاه تراکتورسازی نداشته که بخواهم بر سر مسائل مالی با مسئولان این باشگاه اختلاف مالی جزئی داشته باشم.

پس از آنکه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که با منصور ابراهیم زاده بای هدایت تیم تراکتورسازی به توافق نهایی رسیده و فقط اختلاف جزئی بر سر مسائل مالی برای امضای قرارداد وجود دارد، منصور ابراهیم زاده در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: من هنوز با مسئولان باشگاه تراکتورسازی از جمله مدیرعامل این باشگاه، رودر رو مذاکره نکرده ام که حالا بخواهم بر سر مسائل مالی با انها اختلاف داشته باشم.

وی در همین خصوص افزود: من فقط به صورت تلفنی با زینی زاده، مدیرعامل باشگاه به صورت تلفنی مذاکره کردم که در آن مذاکره در خصوص مسائل کلی به توافق رسیدیم. قرار بود در همین راستا روز سه شنبه ملاقاتی داشته باشیم که به دلیل تداخل کاری هر دوی ما این امر محقق نشد. مطمئن باشید اگر مسئله و مشکل مالی وجود دارد، مربوط به خود باشگاه تراکتورسازی است.

گزینه سرمربیگری تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که نشست بعدی شما با مسئولان تراکتورسازی چه زمانی است، گفت: هنوز زمان نشست بعدی من با مسئولان باشگاه تراکتورسازی مشخص نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان باشگاه راه آهن برای هدایت این تیم در فصل آینده رقابت های لیگ برتر با شما مذاکره کرده اند، تصریح کرد: تا این لحظه مسئولان باشگاه راه آهن برای هدایت این تیم، با من هیچ مذاکره ای نداشته و به غیر از مسئولان باشگاه تراکتورسازی با مسئولان باشگاه های دیگر حتی مذاکره تلفنی نیز نکرده ام.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر