1

اسامی تائیدصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها به فرمانداری‌ها اعلام شد

  • کد خبر : 84824
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹

تاکنون در شهر تهران ۱۶۰۹ نفر صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی شوراها تائید شده است و این آمار با احتساب ۱۵۲۰ داوطلبی که صلاحیتشان در هیات‌های اجرایی و هیات نظارت تائید شده بود و همچنین تائید صلاحیت ۸۹ کاندیدایی که در صلاحیتشان در هیات‌های اجرایی رد ولی در هیات نظارت تائید شد، محاسبه شده است.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران گفت: اسامی ۳۱۲ دواطلب تائید صلاحیت شده در هیات نظارت که صلاحیتشان در هیات‌های اجرایی رد شده بود، امروز به فرمانداری‌ها اعلام شد.

خبرگزاری فارس: اسامی تائیدصلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها به فرمانداری‌ها اعلام شد

حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در استان تهران ۴۵۳۹ نفر برای ۴۱ شهر استان تهران ثبت‌نام کردند، اظهارداشت: ۴۱۷۵ نفر نیز برای ۴۶۰ روستای استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه از اسن تعداد ۶۴۴ نفر توسط هیئت‌های اجرایی تأیید نشدند و ۶۰۰ نفر از آنها اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت استان تهران ارسال کردند، افزود: بعد از بررسی ۱۰ روزه زی دیشب و امروز نتایج به ۱۶ فرمانداری استان تهران ارسال شد.

طلا ادامه داد: ۳۱۲ نفر از ۶۰۰ نفر تأیید شدند و ۲۸۳ نفر نیز رد شدند که نتیجه اعتراض ۵ نفر آنها هم فردا اعلام می‌شود.

این نماینده مجلس افزود: در کل شهر تهران هم با احتساب ۱۰۵ نفری که در شهر ری ثبت‌نام کردند ۱۹۶۰ نفر بود که از این تعداد هیئت اجرایی صلاحیت آنها را تأیید نکرد؛ ۲۰۰ نفر هم اعتراض داشتند که در بررسی این ۱۰ روز ۸۹ نفر تأیید و ۱۰۶ نفر تأیید نشدند.

وی ادامه داد: تاکنون در شهر تهران ۱۶۰۹ نفر صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی شوراها تائید شده است و این آمار با احتساب ۱۵۲۰ داوطلبی که صلاحیتشان در هیات‌های اجرایی و هیات نظارت تائید شده بود و همچنین تائید صلاحیت ۸۹ کاندیدایی که در صلاحیتشان در هیات‌های اجرایی رد ولی در هیات نظارت تائید شد، محاسبه شده است.

طلا همچنین اظهارداشت: هیات عالی نظارت استان تهران از فردا کار بررسی صلاحیت داوطلبانی که صلاحیتشان در هیات های اجرایی تائید شده بود اما در هیات نظارت شهرستان رد شده بود را آغاز می‌کند که این داوطلبان در چهار روز گذشته اعتراضات خود را اعلام کرده بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این بررسی‌ها نیز نهایتا تا ۱۲ خرداد به فرمانداری‌های مربوطه اعلام می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر