2

اتمام حجت انتخاباتی تلویزیون با مجریان

  • کد خبر : 84942
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

مدیران مختلف شبکه‌های تلویزیونی با برگزاری نشست‌هایی با مجریان شبکه ها، نسبت به هرگونه فعالیت انتخاباتی به آنها هشدار دادند.

همزمان با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌ها، نشست‌ها و همایش‌های مختلفی از سوی کاندیداها برگزار می‌شود. در اغلب این برنامه‌ها از مجریان شناخته شده و مشهور سیما دعوت می‌شود تا برای اداره جلسه حضور داشته باشند.

در اغلب موارد حضور یک مجری و چهره شناخته شده به برگزاری باشکوه‌تر مراسم انتخاباتی کمک می‌کند اما طبق شنیده‌های خبرنگار ما، مدیران شبکه‌های تلویزیونی با تشکیل جلسات مختلف با مجریان، فعالیت آنها در هرنوع برنامه انتخاباتی ممنوع اعلام کرده‌اند.

بر اساس این خبر، مدیران شبکه‌ها به مجریان اعلام کرده‌اند در صورت هرگونه فعالیت انتخاباتی و حتی اطلاع از رفت و آمد مجری به ستادهای انتخاباتی کاندیداها، از ادامه فعالیت آنها در برنامه‌های تلویزیونی برای مدتی نامشخص جلوگیری خواهند کرد. ضمناً شنیده شده مدیران برخی شبکه‌ها به کارگردان‌های مطرح خود توصیه کرده‌اند به هیچ وجه ساخت فیلم تبلیغاتی برای نامزدهای ریاست جمهوری را قبول نکنند. در توجیه این تصمیم‌گیری عنوان شده «شما هنرمندان سرمایه‌های سیما هستید و نباید به طرفداری از یک کاندیدا یا جریان سیاسی خاص وارد میدان شوید!»

روزنامه جوان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر