4

طرح اتهام‌های شکنجه و تکنیک‌های بازجویی علیه “دونالد رامسفلد ”

  • کد خبر : 8664
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲

وزیر دفاع سابق آمریکا با اتهام شکنجه شدن دو آمریکایی در زمان مسئولیت وی در وزارت دفاع روبرو است. به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی “وال‌استریت ژورنال “، اتهام‌های شکنجه و تکنیک‌های بازجویی که علیه “دونالد رامسفلد ” وزیر دفاع سابق آمریکا مطرح شده است، سبب شد تا نام وی بار دیگر در […]

وزیر دفاع سابق آمریکا با اتهام شکنجه شدن دو آمریکایی در زمان مسئولیت وی در وزارت دفاع روبرو است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی “وال‌استریت ژورنال “، اتهام‌های شکنجه و تکنیک‌های بازجویی که علیه “دونالد رامسفلد ” وزیر دفاع سابق آمریکا مطرح شده است، سبب شد تا نام وی بار دیگر در رسانه‌ها مطرح شود.

دو آمریکایی طی شکایتی اعلام کرده‌اند که در زمان دونالد رامسفلد و زمانی که برای یک شرکت خصوصی در عراق فعالیت می‌کردند، تحت بازداشت و شکنجه قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش،‌ “دونالد وانس ” و “ناتان ارتل ” که دو نظامی کهنه‌کار نیروی دریایی آمریکا بودند، توسط یک شرکت پیمانکاری آمریکایی با نام “شیلد گروپ سکیوریتی ” در خارج از منطقه سبز بغداد در سال ۲۰۰۶ استخدام شدند.

این دو آمریکایی در زمان فعالیت خود شاهد فروش تجهیزات آمریکایی به شبه نظامیان عراقی بودند که این معامله در ازای دریافت پول و مشروبات الکلی صورت گرفته بود.

این دو آمریکایی پس از آنکه این موضوع را فاش کردند، دستگیر شده و توسط مقامات فدرال آمریکا شکنجه شدند که دونالد وانس برای ۹۷ روز و ناتان ارتل برای حدود شش هفته تحت شکنجه قرار داشتند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر