2

هواداران استقلال نگران نباشند

  • کد خبر : 89762
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۹:۴۰

همدلی خوبی بین هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد و هواداران این تیم نگران نباشند تمرینات استقلال به زودی با تمام نفرات آغاز می‌شود

معاون وزارت ورزش گفت: شکست کره جنوبی یک پاداش دارد و صعود به جام جهانی پاداش ویژه‌تری خواهد داشت.

احمد رسولی‌نژاد در حاشیه برگزاری جشن صعود تیم ملی به جام جهانی در جمع خبرنگاران، گفت: این پیروزی را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک می‌گویم. میلیون‌ها ایرانی در داخل و خارج از ایران با موفقیت تیم ملی و صعود به جام جهانی شاد شدند.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل بازیکنان و تیم ملی انتظار داریم تیم ملی در جام جهانی از گروه خود صعود کند و این انتظار دور از تصور نیست.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: من از نزدیک شاهد بودم که دکتر عباسی وزیر ورزش چقدر برای تیم ملی زمان گذاشت. او در قطر و کره در کنار تیم بود. رئیس‌جمهور محترم هم در تمرینات تیم ملی حاضر شد.

رسولی‌نژاد در مورد پاداش صعود به جام جهانی گفت: شکست دادن کره پاداش دارد و صعود به جام جهانی پاداش ویژه‌تری خواهد داشت. دیروز و امروز شاهد جشن بزرگ مردم ایران بودیم.

وی در مورد وضعیت تیم استقلال گفت: انتظار داشتیم قلعه‌نویی زودتر برگردد. با حضور سرمربی بازیکنان بیشتری در تمرینات تیم شرکت می‌کنند البته باید در نظر داشت استقلال ۷ ملی‌پوش دارد که همگی در شرایط مسابقه و آمادگی هستند. وزارت ورزش نیز به زودی بخشی از کمک خود را به حساب باشگاه استقلال واریز می‌کند. همدلی خوبی بین هیئت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد و هواداران این تیم نگران نباشند تمرینات استقلال به زودی با تمام نفرات آغاز می‌شود و با بازگشت ملی‌پوشان استقلال مجموعه تیم به آمادگی مورد نظر می‌رسد.

افق نیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر