2

هنوز یارانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به مراکز نگهداری از افراد فاقد سرپرست پرداخت نشده است

  • کد خبر : 9080
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۰۴

سرپرست سازمان بهزیستی کشور، گفت: هنوز یارانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به مراکز نگهداری از افراد فاقد سرپرست و مجهول سازمان بهزیستی پرداخت نشده است. احمد اسفندیاری با بیان اینکه اطلاعات این افراد از سوی سازمان بهزیستی در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته شده است اظهار کرد: مقرر شده سازمان هدفمندی، یارانه‌ این افراد را […]

سرپرست سازمان بهزیستی کشور، گفت: هنوز یارانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به مراکز نگهداری از افراد فاقد سرپرست و مجهول سازمان بهزیستی پرداخت نشده است.

احمد اسفندیاری با بیان اینکه اطلاعات این افراد از سوی سازمان بهزیستی در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته شده است اظهار کرد: مقرر شده سازمان هدفمندی، یارانه‌ این افراد را به حساب سازمان بهزیستی واریز کند و یارانه‌ها توسط سازمان به مراکز نگهداری از این افراد پرداخت شود.

شرکت کودکان ۲تا۶ سال از آبان ماه درطرح غربالگری تنبلی چشم

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال گذشته دو میلیون کودک در طرح غربالگری آمبولیوپی (تنبلی چشم) پوشش داده شدند،عنوان کرد: این تعداد ۷۰ درصد واجدین شرایط را در بر می‌گرفت.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اختیاری بودن شرکت در طرح غربالگری تنبلی چشم، برای تشویق خانواده‌ها به مراجعه و افزایش پوشش طرح در سال جاری اقدامات ویژه‌ای در حال انجام است.

سرپرست سازمان بهزیستی همچنین، گفت: امسال هم مانند سال گذشته در طرح غربالگری و شناسایی اختلالات بینایی و تنبلی چشم، آبان ماه سال جاری برای کودکان ۲ تا ۶ سال در مراکز غیردولتی و مهدهای کودک سراسر کشور انجام می‌شود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر