2

ملاقات نکونام با تاج /علامت سؤال بزرگ در ذهن اهالی ورزش

  • کد خبر : 91568
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۹:۵۵

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران عصر روز گذشته با رئیس سازمان لیگ جلسه گذاشت.

جواد نکونام دیروز بعد از ظهر به سازمان لیگ رفت و با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ دیدار و گفتگو کرد. این ملاقات علامت سؤال بزرگی در ذهن اهالی ورزش ایجاد کرد. از ما نشنیده بگیرید اما می گویند آن چه باعث شد جواد نکونام به ملاقات مهدی تاج برود، پیشنهاد باشگاه اماراتی شارجه به کاپیتان تیم ملی بود.
وقتی خبرگزاری ها خبر جلسه خصوصی جواد نکونام و مهدی تاج را مخابره کردند، برخی منابع خبری مدعی شدند این ملاقات به برنامه ریزی لیگ برتر و برنامه های تیم ملی مرتبط بوده است اما یک منبع آگاه که تمایل نداشت نامش فاش شود مدعی شد پیشنهاد باشگاه اماراتی شارجه، جواد نکونام را به فدراسیون فوتبال کشانده و کاپیتان نکو به دیدار مهدی تاج رفته بود تا درباره مذاکره با شارجه از رییس سازمان لیگ و نایب رییس فدراسیون فوتبال استعلام بگیرد.
گویا شارجه که سابقه همکاری با نکونام را دارد، به صورت کاملا جدی خواهان نکو است و از آن جایی که فدراسیون فوتبال در واکنش به اقدام وقیحانه فدراسیون فوتبال امارات و انتخاب نام جعلی برای لیگ فوتبال این کشور، حضور بازیکنان ایرانی در تیم های اماراتی را ممنوع اعلام کرده است، نکونام به دیدار تاج رفت تا از او بپرسد آیا می تواند با شارجه مذاکره کند یا نه؟!
به گفته این منبع آگاه، نکونام می خواست مطمئن شود اگر تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص تحریم لیگ امارات به واسطه جعل وقیحانه نام خلیج همیشه فارس جدی است، از مذاکره با شارجه خودداری کند.
طبیعی است که نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی و ستاره ای که بارها و بارها تعصب خود به کشور عزیزمان را نشان داده، در دفاع از خلیج همیشه فارس با شارجه مذاکره نکند. یکی از نزدیکان کاپیتان تیم ملی هم در همین خصوص گفت: «نمی دانم جواد به چه دلیل به فدراسیون رفت اما شما مطمئن باشید تا روزی که اماراتی ها نام جعلی را از روی لیگ فوتبال شان برندارند و بابت بی احترامی به نام مقدس خلیج همیشه فارس از مردم ایران عذرخواهی نکنند، امکان ندارد کاپیتان نکو حاضر به مذاکره یا همکاری با باشگاه های اماراتی باشد.»
رادنیوز

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر